مرگ یک نوزاد سوری در سواحل یونان

مرگ یک نوزاد سوری در سواحل یونان
يکشنبه 15 شهريور 1394 - 22:22

پاسگاه سواحل یونان از مرگ یک کودک شیرخوار مهاجر پس از رسیدن به همراه پدر و مادرش به ساحل یکی از جزایر یونان خبر داد. آنها از ترکیه با استفاده از قایق وارد این جزیره شده بودند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تقریبا سه هزار نفر مهاجران در یکی از جزایر یونان به دلیل طولانی شدن مدت زمان تایید هویت مهاجران با نیروهای پلیس به زدوخورد پرداختند.
یونان در برخورد با صدها مهاجر و پناهجوی سوریه که همه روزه از ترکیه وارد جزایر شرق این کشور می شوند، با مشکل مواجه شده است.

هزاران تن از این پناهجویان آواره در انتظار تایید هویت خود بسر می برند، تا به آتن منتقل شده و از آنجا سفر خود را به سایر کشورهای اروپایی ادامه دهند.
فرانز تیمرمانز معاون اول رییس کمیساریای عالی اروپا و دیمیرتیس افراموپولس کمیسر مهاجرت به آتن قول داده اند تا برای فائق آمدن بر بحران مهاجرت 33 میلیون یورو به این کشور کمک کنند.
رییس پاسگاه سواحل یونان گفت : 2500 مهاجر دیروز (شنبه) وارد بندر پیریوس شدند و بدین ترتیب شمار پناهجویانی که از دوشنبه گذشته تا کنون وارد یونان شده اند به 13373 تن بالغ گردید.
همچنین دیروز تقریبا هزار تن از افراد مهاجر از اردوگاه پناهندگی موقت خود در یکی از جزایر خارج شده و جاده اصلی آن را در اعتراض به وضعیت وخیم معیشتی خود بستند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها