نبرد در آخرین محله‌های زبدانی + فیلم

يکشنبه 15 شهريور 1394 - 23:21

حومه دمشق (العالم)- تروریست های "احرار الشام" به دلیل قرار گرفتن در حلقه تنگ محاصره نیروهای ارتش سوریه و مقاومت لبنان در بن بست قرار گرفته، و در حال تسلیم شدن هستند.

"دارین فضل" خبرنگار شبکه العالم روز یکشنبه گزارش داد، ارتش سوریه و نیروهای حزب الله لبنان بعد از آزادسازی بیشتر قسمت های منطقه النابوع در شمال شرق زبدانی و پیشروی تا اطراف مسجد الرحمه، تونل صد متری تروریست ها که مزارع زبدانی و مضایا را به هم متصل می کرد کشف کردند.

درگیری ها در یک کیلومتر آخر داخل عمق زبدانی و مضایا در حومه دمشق شدت گرفته است. بعد از تکمیل اطلاعات عملیات ارتش و نیروهای حزب الله، تروریستها ضربات سنگینی دریافت کرده اند.
بیشتر نقاط منطقه النابوع در شمال شرق زبدانی در دست ارتش و مقاومت لبنان است و واحدهای نیروهای مشترک به اطراف مسجد الرحمه در این منطقه رسیده اند و موفق شدند شبکه مین ها و مواد منفجره ای را که توسط تروریست ها و به منظور جلوگیری از پیشرفت تروریست ها کار گذاشته شده بود خنثی کنند.
درگیری های شدیدی در حال حاضر در نزدیکی بیمارستان صحرایی تروریست های احرار الشام در مناطق نزدیک به مرکز شهر در جریان است و هم زمان با آن درگیری های شدیدی هم در منطقه مرکزی شهر وجود دارد... سایر جبهه های نیز تحت فشار نیروهای مشترک است .
یکی از فرماندهان ارتش سوریه به خبرنگار شبکه العالم گفت: امروز چندین ساختمان در منطقه الکورنیش پاکسازی شد، و تعداد زیادی از تروریست ها کشته شدند و تعدادی از آنها نیز خود را تسلیم کردند.
وی افزود: تروریست ها از نظر نظامی و بهداشت و سلامت در وضعیت بدی به سر می برند و فروپاشی و سردرگمی در صفوف آنها به خوبی قابل مشاهده است، چنان که هم زمان با پیشروی ارتش و نیروهای مقاومت صدای کمک خواهی آنها نیز بلندتر می شود و همین امر باعث شد تعدادی از عناصر احرارالشام سلاح خود را زمین گذاشته و تسلیم شوند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها