مبلغ سعودی النصره کودکان را آموزش می دهد + عکس

مبلغ سعودی النصره کودکان را آموزش می دهد + عکس
چهارشنبه 18 شهريور 1394 - 09:36

عبدالله المحیسنی یکی از سرکردگان سعودی جبهه النصره – شاخه القاعده در سوریه – با انتشار تصاویری اعلام کرد که آموزش اولین گروه از کودکان برای اجرای حملات انتحاری پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این کودکان تحت فرماندهی جبهه النصره در شمال غربی استان ادلب برای اجرای حملات تروریستی و انتحاری آموزش نظامی دیده و شستشوی مغزی شده اند.
روزنامه اینترنتی المرصد، عبدالله المحیسنی را نظریه پرداز سعودی جبهه النصره معرفی و تأکید کرد که کودکان و نوجوانان  زیر نظر وی آموزش می بینند.

روزنامه الحیات نیز به نقل از مجله "لانگ وار ژورنال" گزارش داد : اطلاعات موجود حاکی از وجود 14 پایگاه دیگر در سوریه و عراق برای آموزش کودکان تحت امر گروه های افراطی است .
این مجله آمریکایی نوشت :  اکثر این پایگاه های آموزشی توسط داعش اداره می شود و بقیه پایگاه ها هم توسط جبهه النصره ، حزب ترکستان و جُند الشام ( گروهی با اکثریت چچنی) اداره می شود.
لانگ وار ژورنال افزود: تعداد پایگاه های آموزشی در سال 2012 در سوریه و عراق به 130 پایگاه رسیده بود که 94 پایگاه در سوریه و 36 پایگاه در عراق بود و داعش 62 پایگاه را در عراق و سوریه اداره می کرد و جبهه النصره هم 24 پایگاه را در سوریه اداره می کرد و دیگر گروه های مسلح افراطی متحد هم  44 پایگاه را اداره می کردند.

 

 

پربیننده ترین خبرها