اوباما پس مانده غذای خرس ها را خورد (+عکس)

اوباما پس مانده غذای خرس ها را خورد (+عکس)
پنج‌شنبه 19 شهريور 1394 - 14:00

اوباما برای درک بهتر از تاثیرات تغییرات اقلیمی بر کره زمین، سه روز در منطقه آلاسکا با بیر گریلز مجری برنامه معروف "در برابر طبیعت" زندگی کرده است.

به  گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از عصر ایران ،  باراک اوباما رییس جمهور آمریکا اخیرا در جریان یک سفر سه روزه به آلاسکا با "بیر گریلز" ماجراجو و مجری برنامه تلویزیونی اهل بریتانیا سه روز در این منطقه زندگی کرده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی " ان بی سی" آمریکا ، اوباما به منظور درک بهتر از شرایط زمین و تاثیرات تغییرات اقلیمی بر آن، سه روز را با بیر گریلز مجری برنامه مشهور " در برابر طبیعت" در مناطق قطبی آلاسکا زندگی کرده است.

 

اوباما پس مانده غذای خرس ها را خورد (+عکس)

 

اوباما در جریان این سفر از ماهی قزل آلایی که خرس های قطبی پوست و بخش های چرب  آن را خورده و گوشت آن را باقی گذاشته بودند تغذیه کرده است.

در بخشی از این مستند" بیر گریلز" بقایای ماهی های قزل آلایی که خرس ها از رودخانه شکار کرده و خورده اند را پیدا می کند و سپس توضیح می دهد که خرس ها بیشتر بافت های چربی و مغز و پوست ماهی را دوست دارند و بخش های گوشتی ماهی را رها می کنند.

 

اوباما پس مانده غذای خرس ها را خورد (+عکس)

 

گریلز سپس پس مانده های گوشتی قزل آلاها را کباب کرده  و با اوباما آن را می خورند. 

اوباما در این مستند به بیر گریلز می گوید او بسیار دوست دارد تا صاحب نوه باشد و مطمئن باشد که نوه هایش نیز بتوانند طبیعت مناطق قطبی کره زمین را ببینند.

پربیننده ترین خبرها