استقبال مرجعیت عراق از طرح کاهش حقوق مسؤولان ارشد

استقبال مرجعیت عراق از طرح کاهش حقوق مسؤولان ارشد
جمعه 20 شهريور 1394 - 18:08

مرجعیت شیعیان عراق با استقبال از طرح کاهش حقوق مسؤولان ارشد، بر لزوم تسریع در اصلاح امور این کشور تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ عبدالمهدی الکربلائی نماینده مرجع شیعیان عراق در کربلای معلا امروز در خطبه های نماز جمعه اعلام کرد : ما امیدواریم که اصلاحات سریعتر ایجاد شود و همه نهادها به وظایف خود عمل کنند تا رضایت مردم را که اصل و اساس همه امور کشور است ، به دست بیاورند . 
سایت سومریه نیوز به نقل از الکربلائی گزارش داد: اصلاحات تنها کافی نیست بلکه باید امور کشور را بهتر از قبل اصلاح کرد و به پیش برد و از هر گونه منافع شخصی و حزبی دوری کرد.
نماینده مرجعیت عراق در کربلای معلا افزود : مصوبه دولت درباره کاهش حقوق مسؤولان ارشد گامی درست در مسیر اصلاح امور کشور است .
شیخ الکربلائی افزود : باید نظامی برای تعیین منطقی و عادلانه حقوق کارمندان دولت تدوین شود و کارمندان کم درآمد که با مشکل معیشتی مواجه هستند ، به حقوق خود دست پیدا کنند.
شیخ الکربلائی اعلام کرد : یکی از گام های اساسی در مسیر اصلاح امور کشور ارزیابی مستمر عملکرد مسؤولان و عزل افراد نالایق و جایگزین کردن افراد شایسته و دلسوز مردم است .
شیخ الکربلائی خاطرنشان کرد: انتخاب مسؤولان جدید باید مبتنی بر نظر کارشناسان باشد تا فردی که انتخاب می شود ، به بهترین وجه فعالیت کند.


 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها