بیش از 1500 کشته و مجروح در حملات عربستان به صنعا

بیش از 1500 کشته و مجروح در حملات عربستان به صنعا
دوشنبه 23 شهريور 1394 - 15:01

مدیر دفتر بهداشت در استانداری صنعا، شمار قربانیان حملات جنگنده های سعودی را 1567 شهید و زخمی اعلام کرد که 137 تن از قربانیان کودک و 107 نفر زن هستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دکتر "خالد المنتصر" خاطر نشان کرد: تا پایان ماه آگوست، شمار شهدای یمنی، به 191 تن رسید که از این تعداد، 28 تن کودک و 11 تن زن بودند. در همین مدت، شمار زخمی ها به 1367 نفر رسید که از این تعداد، 96 تن زن و 109 تن بودند.

وی خاطرنشان کرد که تجاوز به صنعا، همه بخش های این استان را دربرگرفته و هیچ را مستثنی نکرده است و در همه مناطق این استان، غیرنظامیان و زیرساخت های شهری را هدف قرار داده اند.

مدیر دفتر بهداشت در استانداری صنعا با تاکید بر "ادامه حملات جنگنده های متجاوز سعودی به مناطق مسکونی و بمباران دیوانه وار و بی سابقۀ غیرنظامیان، احتمال افزایش آمار قربانیان وجود دارد.

خالد المنتصر در ادامه از سازمان های بین المللی خواست برای متوقف کردنِ این تجاوزِ بی دلیل ضد مردم یمن اقدام کنند یا حداقل تجهیزات و امکانات پزشکی لازم را در اختیار نهادهای بهداشتی و درمانی یمن قرار دهند، زیرا به سبب محاصره این کشور، امکانات درمانی در یمن به صفر رسیده است.

مدیر دفتر بهداشت در استانداری صنعا هشدار داد که اگر جهان، همچنان در قبال جنایت ها و فاجعه هایی که در یمن ارتکاب می شود، تماشاگر بماند، شاهد بروز فاجعه در یمن خواهند بود.

26

پربیننده ترین خبرها