آخرین اخبار پیشروی ارتش سوریه در زبدانی

دوشنبه 23 شهريور 1394 - 17:54

دمشق(العالم)- همزمان با ادامه پیش‌روی ارتش سوریه و مقاومت لبنان در زبدانی، تروریست‌های تکفیری با حمله توپخانه‌ای به بخش‌هایی از این شهر، 5 شهروند سوری از جمله چند زن را کشته و تعدادی دیگری را زخمی کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از دمشق، ارتش سوریه و مقاومت لبنان دستاوردهای پیاپی در شهر زبدانی در حومه دمشق داشتند چنان که پس از درگیری های سخت با تروریست های النصره و احرارالشام بر مسجد الجسر و مجتمع های مسکونی اطراف زبدانی سیطره یافتند.
"ترکی حسن" کارشناس نظامی در گفت وگو با شبکه العالم، گفت: پس از موفقیتی که دیروز به دست آمد و 20 ساختمان مسکونی از وجود تروریست ها پاکسازی شد، امروز ارتش با پیشروی توانست به منطقه الجسر برسد و کنترل آن را به دست گیرد.
وی افزود: این بخشی از راهبردهای مستمر ارتش سوریه از زمان درگیری ها زبدانی است .
در منطقه غرب زبدانی نیز ارتش سوریه و نیروهای مقاومت پس از درگیری های شدید با تروریست ها که به هلاکت تعدادی از آنها و منهدم شدن سلاح و مهمات آنان منتهی شد، به پیشروی پرداختند و مواضع تروریست های النصره نیز در بخش شرقی هدف حمله قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار العالم، امروز تمرکز ارتش سوریه روی دو جبهه غربی و شرقی بود که با آتش سنگین و پشتیبانی گسترده موفق شدند تروریست های احرارالشام به ویژه مواضع اصلی و مراکز فرماندهی آنها را هدف قرار دهند و تا نیمه های شهر پیشروی کنند که در این حملات تعداد زیادی از تروریست ها به هلاکت رسیدند.
نیروهای خنثی کنندۀ مین نیز در یک انبار اسلحه و مهمات در اطراف مسجد الرحمه زبدانی مقادیر زیادی گلوله آر پی جی و خمپاره ساخت رژیم صهیونیستی کشف کردند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها