آیا داعش به "اسرائیل" می‌رسد؟!

آیا داعش به
دوشنبه 23 شهريور 1394 - 19:38

در حالی که اغلب ناظران سیاسی داعش را تهدیدی برای رژیم صهیونیستی نمی‌دانند، یک کارشناس سیاسی این رژیم مدعی شد که داعش سرانجام به "اسرائیل" خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری العالم، تحلیلگران مسائل سیاسی رژیم صهیونیستی با گذشت چند سال از آغاز بحران سوریه به بررسی تبعات این بحران و حرکت پناه‌جویان سوری به اروپا پرداختند.

"عراد نیر" تحلیلگر مسائل راهبردی شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: تصاویری که از هجوم پناهجویان به اروپا منتشر می شود هولناک است.

وی افزود: داعش، جبهه النصره و القاعده و بشار اسد باعث گریز این افراد از کشورشان شدند. برادران مسلمان آنها در کشورهای ثروتمند و نفت خیز حاشیه خلیج فارس درهای خود را به روی پناه جویان بسته اند. اروپا طی 5 سال این مسأله را نادیده گرفته است.

وی تاکید کرد: منابع سیاسی در اسرائیل می گویند در نهایت هیچ راه حلی جز اعزام نیروی زمینی از اروپا برای رویارویی با تروریستهای داعش و القاعده و بوکوحرام در خاورمیانه و افریقا وجود ندارد. ارتش اسرئیل و نیروی هوایی آن نیز می توانند در این راستا به آنان یاری کنند.

کارشناس صهیونیست افزود: سرانجام داعش با وجود موانع متعدد، به اسرائیل می رسد.

"رونی دانییِل" تحلیلگر مسائل نظامی تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: روسیه در حال حاضر در حال گرد آوری نیروی هوایی گسترده در اراضی سوریه برای رویارویی با داعش است و این آغاز حضور مستقیم روسیه در بحران سوریه خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها