آخرین وضعیت ارتش سوریه و حزب الله در زبدانی

دوشنبه 23 شهريور 1394 - 22:44

دمشق (العالم)- نبردهای ارتش سوریه و نیروهای حزب الله در زبدانی ادامه دارد و تروریست ها از بخش هایی از مواضع خود در این شهر عقب‌نشینی کردند.

خبرنگار شبکه "العالم" روز دوشنبه از زبدانی گزارش داد: خط اول جنگ بر روی زمین، هدف قرار دادن، پیشروی زمینی و آزادی مناطق و خط دوم، جنگ زیرزمینی، ردیابی تونل های حفر شده توسط گروه های تروریستی برای پنهان شدن از نیروهای حزب الله و ارتش سوریه است.    

ارتش و مقاومت لبنان امروز توانستند یک دستگاه خودروی حامل تیربار سنگین را در منطقه "عین الغنم" نزدیک منطقه "کرم العلالی" در شمال شرق زبدانی منهدم کنند.

این امر پس از آن بود که ارتش و حزب الله یک تونل تروریست ها را که از منطقه "مضایا" تا دشت آن به طول 500 متر حفر شده و مجهز به تهویه و روشنایی بود، منهدم کنند.

تروریست ها از این تونل جهت انتقال تجهیزات، سلاح و تدارکات میان مضایا و منطقه مشرف به غرب و جنوب غرب زبدانی استفاده می کردند. 

این تونل ها یکی از تکتیک های گروه های تروریست به عنوان گذرگاهی نامرئی برای انتقال میان مناطق مختلف اطراف زبدانی و منطقه مضایا به داخل زبدانی می باشد.  

شمار زیادی از تونل های مورد استفاده تروریست ها پس از پیشروی ارتش سوریه و مقاومت لبنان در زبدانی منهدم شده و یا از کار افتاده است.

ارتش سوریه امروز نیز به عملیات خود در زبدانی ادامه داد و بر چند ساختمان در مناطقی مانند "حی النابوع" و "جامع الجسر" مسلط شدند.     

FF-14-15:55 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها