26شهروند یمنی دربمباران آل سعود شهید شدند

26شهروند یمنی دربمباران آل سعود شهید شدند
سه شنبه 24 شهريور 1394 - 17:27

صنعا(العالم) – منابع یمنی اعلام کردند که در تازه ترین جنایات آل سعود در یمن 8نفر در منطقه بلاد الروس در شهر صنعا و 18 نفر از جمله شماری زن و کودک در بمباران جنگنده های سعودی در استان صعده به شهادت رسیدند.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار شبکه خبری العالم از یمن، منابع پزشکی اعلام کردند بر اثر بمباران جنگنده های سعودی 18 نفر از جمله شماری زن و کودک در حمله به خانه های مردم در استان "صعده" به شهادت رسیدند.

 این منابع یمنی همچنین گفتند، تعداد شهدای جنایت آل سعود در منطقه "بلاد الروس" در شهر "صنعا" به 8 نفر افزایش یافته است.

 بنابر این گزارش در حمله جنگنده های سعودی به استان صعده، خانه های مردم بمباران و بر سرشان ویران شد.
یک شهروند یمنی گفت: جنگنده های متجاوز در این حمله یک مجتمع کشاورزی را هدف قرار دادند که نه سلاح، نه نیروهای انصارالله، نیروهای گروه های اصلاح طلب و کمونیستی در آن نبودند و فقط یمنی های آواره از "تعز" و "عدن" در آن حصور داشتند.   
همچنین یک انبار در پادگان "الصیانه" نزدیک یک منطقه مسکونی بمباران شد که خساراتی به ساختمان ها و دفاتر کاری وارد کرد.
منابع پزشکی در "صعده" از شهادت شمار زیادی از جمله زنان و کودکان بر اثر بمباران خانه های مردم در مناطق "باقم" و "سحار" خبر دادند.
منابع محلی گفتند بمباران دو خانه در منطقه "آل حقامی" در باقم به شهادت 12 نفر و زخمی شدن شماری منجر شد و براثر انهدام دو خانه در "المقاش" در سحار 6 نفر شهید شدند. 
یک شهروند یمنی خاطرنشان کرد، آنچه در یمن رخ می دهد مردم را سست نمی کند و باعث نمی شود از پایداری و ایستادگی در برابر دشمن دست بردارند.   
یک منبع محلی در استان "البیضاء" نیز گفت: بمباران هوایی "نعمان"، "السوادیه"،"مکراس" و "عقبه ثره" شماری شهید به جا گذاشت و خسارات زیادی برخانه های مردم و ساختمان های دولتی وارد کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها