ویدیو؛ دیگر هیچ جای یمن برای متجاوزان امن نیست

چهارشنبه 25 شهريور 1394 - 22:58

یمن، (العالم) – ارتش یمن و کمیته‌های مردمی تعدادی از تجهیزات نظامی متجاوزان سعودی را در استان مارب در شمال شرق صنعا منهدم کردند و به بمباران مواضع و استحکامات ارتش عربستان در جنوب این کشور ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار العالم، ارتش یمن و کمیته های مردمی معتقدند که از این به بعد در هیچ یک از استان های این کشور جای امنی برای سعودی ها وجود ندارد.

شهر مارب در شمال شرق صنعا پایتخت امروز صحنه انهدام تجهیزات نیروهای سعودی بود که در دو منطقه ذات الرداء و جفینه هدف حمله واقع شدند و علاوه بر آن تعدادی از مزدوران ریاض در درگیری با ارتش و کمیته های مردمی از پای در آمدند.

جنگنده های سعودی در واکنش به این حملات، همچون گذشته به بمباران مناطق مسکونی پرداخت و همزمان خودروهای متجاوزان به سرعت از منطقه گریختند که تصاویر فرار آنها از فاصله بسیار نزدیک ثبت شده و این نشانگر رصد تحرکات آنها توسط نیروهای یمنی از فاصله نزدیک و با دقت بسیار است.

در استان تعز هم نیروهای یمنی بعد از سیطره بر تپه های الاکمة السوداء به عملیات خود برای آزادسازی کامل منطقه از وجود تروریست های القاعده و مزدوران ریاض ادامه می دهند.

ارتش یمن و کمیته های مردمی به حمله به مواضع ارتش عربستان و استحکامات نظامی آن در جنوب این کشور ادامه می دهند و نکته قابل توجه اینجاست که این حملات از داخل خاک عربستان صورت می گیرد.

این حملات به مواضع القرن، الدود در جیزان صورت گرفته و برخی مواضع نظامی نیز در منطقه جوبح هدف حمله واقع شد که در پی آن تفنگداران سعودی از صحنه گریختند.

یگان موشکی ارتش یمن یک خودروی نظامی سعودی ها را منهدم کرد و شبکه المزحاط را در جیزان هدف قرار داد. یک لودر که سعی داشت دو خودروی آسیب دیده را از پایگاه الردیف در جیزان بیرون بکشد هم هدف حمله موشکی قرار گرفت.

شکست هایی که نیروهای عربستان سعودی در خاک یمن با آن مواجه می شوند حلقه ای از زنجیره پاسخ های راهبردی به حملات چند ماهه این کشور به یمن است که با هدف قرار دادن مواضع در عمق خاک عربستان قدرت خود را به رخ می کشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها