هراس نتانیاهو از انتفاضه سنگ

هراس نتانیاهو از انتفاضه سنگ
پنج‌شنبه 26 شهريور 1394 - 10:03

نخست وزیر رژیم صهیونیستی نتوانست هراس خود را از جوانان مبارز فلسطینی که تنها با سلاح سنگ با نظامیان این رژیم مقابله می کنند، پنهان کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک اقدام تحریک آمیز از روستای صور باهر واقع در نزدیکی مسجد الاقصی دیدن کرد.

او دستور مجازات فلسطینیانی را که با شهرک نشینان صهیونیست مقابله می کنند، صادر کرد و گفت: ما علیه کسانی که سنگ و بطری های آتش زا پرتاب می کنند، اعلام جنگ می کنیم.

وی به صهیونیست ها وعده داد که تمامی ابزارهای لازم را علیه کسانی که سنگ و مواد آتش زا به سوی پلیس و شهرک نشینان صهیونیست پرتاب می کنند، بکار گیرد.

این درحالی است که گروههایی از شهرک نشینان صهیونیست از سمت باب المغاربه با حمایت نیروهای اشغالگر به مسجد الاقصی یورش بردند.

نیروهای اشغالگر همچنین به بهانه یافتن جوانان فلسطینی شرکت کننده در درگیری ها، شبانه به بیمارستان المقاصد در روستای الطور در بیت المقدس یورش بردند.

منابع پزشکی خاطرنشان کردند: نیروهای اشغالگر تمامی بخش های بیمارستان را بازرسی کردند و پزشکان و بیماران را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

از سوی دیگر، یک جوان که به همراه سایر جوانان فلسطینی به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی اعتراض کرده و با نیروهای اشغالگر در شهرک العیسویه در شهر بیت المقدس درگیر شده بود، زخمی شد اما نیروهای اشغالگر قدس نتوانستند او را بازداشت کنند.

پربیننده ترین خبرها