اقدام تحریک آمیز نتانیاهو نزدیک مسجد الاقصی

پنج‌شنبه 26 شهريور 1394 - 17:16

قدس اشغالی (العالم) – خبرنگار شبکه "العالم" در قدس اشغالی گزارش داد، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اقدامی تحریک آمیز به روستای "صور باهر" نزدیک "مسجد الاقصی" رفت.

خبرنگار العالم تأکید کرد، گروه هایی از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت ارتش رژیم صهیونیستی از سمت دروازه "المغاربه" به مسجد الاقصی یورش بردند. 
نتانیاهو به سرویس های امنیتی و نیروهایش دستور گسترش حمله نظامی به محوطه مسجد الاقصی و تشدید مجازات جوانانی را صادر کرده که در برابر این حملات می ایستند.
نتانیاهو نیز اقدام به گردش در برخی از محله های قدس و مناطقی نمود که شاهد درگیری علیه حملات شهرک نشینان و نیروهای صهیونیستی به مسجد الاقصی است. 
"ناصر قوس" مسؤول جنبش فتح در بخش قدیمی قدس به العالم گفت: اقدام نتانیاهو در زمینه بازدید از محله های عربی فلسطینی به منظور تحریک فلسطینی ها و تحمیل سلطه این رژیم است، گرچه وی با محافظت شدید نیروهای اشغالگر به این مناطق به ویژه صور باهر آمد.
حملات شهرک نشینان و نیروهای صهیونیستی به مسجد الاقصی ادامه دارد و شماری از شهرک نشینان از طرف باب المغاربه وارد مسجد شدند که نگهبانان مسجد و معتکفین به مقابله با آنان برخاستند اما نیروهای اشغالگر صهیونیست با آنها درگیر شدند.
شهر قدس شاهد خشم مردمی به خاطر بی حرمتی به مسجد الاقصی و تعدی به آن از سوی نیروهای اشغالگر صهیونیست است.
شیخ "عمر الکسوانی" مدیر مسجد الاقصی به العالم گفت، امروز 20 افراط گرا با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی و نیروهای ویژه به مسجد آمدند که به دو محافظ مسجد حمله کردند که برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند.
وی افزود، اقدام های رژیم صهیونیستی در سه روز گذشته نشانه تلاشهای پنهان صهیونیستی علیه مسجدالاقصی برای تحمیل واقعیتی جدید به آن است. 
حملات صهیونیستها به قدس و مسجد الاقصی به خاطر سوءاستفاده رژیم افراط گرای صهیونیستی از چند دستگی فلسطینی و عربی در منطقه افزایش یافته است.

پربیننده ترین خبرها