کشته شدن چند نظامی سعودی در جیزان

پنج‌شنبه 26 شهريور 1394 - 20:04

یمن (العالم) – خبرنگاران شبکه العالم در یمن از ادامه ایستادگی نیروهای یمنی با پشتیبانی کمیته های مردمی در برابر اشغالگران سعودی و مزدوران آنها خبر می دهند.

"احمد المختفی" خبرنگار العالم در صعده روز پنجشنبه گزارش از کشته شدن تعداد زیادی از نظامیان سعودی در حمله نیروهای یمنی به مواضع تازه تاسیس نظامیان سعودی در جیزان خبر داد و گفت بعد از این حمله، خودروهای دشمن از این پایگاه عقب نشینی کردند.
وی افزود: نیروهای یمنی با موشک های گراد دو نقطه نظامی را در جیزان بمباران کردند که پس از شعله ور شدن آتش نیروهای سعودی تلاش کردند خودروهای آسیب دیده خود را از آن عقب بکشند اما جرثقیل هایی که به این منظور به کار گرفته شده بود نیز توسط نیروهای یمنی هدف قرار گرفت.

"عبدالله الشریف" خبرنگار العالم نیز گزارش داد، جنگنده های سعودی امروز بیش از 20 حمله علیه مناطق مسکونی انجام دادند که در اثر آن 3 خانه تخریب شد و تعدادی از شهروندان مجروح شدند.
وی افزود: حملات گسترده به مناطق الجفینه و سروا به علاوه حملات پراکنده به جاده ها و راهها باعث شهادت عده ای از شهروندان شد.
الشریف از وضعیت میدانی چنین خبر داد که ارتش و کمیته های مردمی با شجاعت در برابر پیشروی سعودی ها و مزدوان آنها ایستاده اند و بیش از 8 خودرو و زرهپوش را منهدم کرده اند و درگیری های پراکنده در پیرامون شهر مارب ادامه دارد.
"امة الصبور نجم الدین" خبرنگار العالم از صنعا نیز از حمله جنگنده های دشمن به مناطق مختلف پایتخت خبر داد و گفت در این حملات یکی از عکاسان شبکه المسیره به شهادت رسید.
وی افزود: این حملات منزل یحیی محمد صالح برادرزاده علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق را هدف گرفت که در اثر آن همه افراد خانواده در منطقه بلادالروس صنعا کشته شدند.
خانم الصبور تاکید کرد که وزارت اوقاف از ناممکن بودن خبر حج امسال به دلیل عدم پذیرش حجاج یمنی توسط طرف سعودی خبر داده است.
وی خاطرنشان کرد که در صنعا فعالیت هایی برای نشان دادن ابعاد جنایات متجاوزان در جریان است و از رسانه های مخالف تجاوزگری به یمن به دلیل نقشی که در رسوا کردن جنایات علیه ملت یمن بازی ایفا می کنند تجلیل شده است.

 

پربیننده ترین خبرها