بازداشت بی رحمانه نوجوان فلسطینی + فیلم

شنبه 28 شهريور 1394 - 13:33

منابع فلسطینی فیلمی را از برخورد بی رحمانه نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان با یک نوجوان بازداشت او منتشر کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "مرکز اطلاع رسانی فلسطین"، فیلم منتشر شده از تظاهراتی که در اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی در شهر بیت اللحم برگزار شده بود، از برخورد خشونت آمیز نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان با مردم فلسطین پرده برداشت.

این حادثه تلخ صبح جمعه و با آغاز تظاهرات ضد صهیونیستی اتفاق افتاد.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین تأکید کرد، تجاوزات رژیم اشغالگر به مسجد الاقصی از حد گذشته و دیگر نمی توان عشق به وطن را فدای تفکر "هماهنگی امنیتی" کرد. اما به نظر می رسد که تفکر و ذهن سرویسهای امنیتی تشکیلات خودگردان دست تمام خیالپردازی های کارگرادانان و تولید کنندگان جلوه های ویژه در سینما را بسته است.

حرکت مردم برای حمایت از مسجد الاقصی، از ضربات باتوم مأموران تشکیلات خودگردان بی نصیب نماند و این باتوم بود که حرف آخر را در مقابل حرکت مردمی زد.
در واقع مأموران تشکیلات خودگردان آنگونه که آن جوان فلسطینی را به باد کتک گرفتند می خواستند این تصویر در اذهان ماندگار شود و همه بفهمند که هماهنگی امنیتی بر هر چیزی اولویت دارد.
فریاد "مسجد الاقصای" آن جوان هم نتوانست او را از زیر ضربات باتوم که بی هیچ رحم وشفقتی بر سر و صورت او وارد می شدند، نجات دهد. این صحنه بیش از هر چیزی تداعی کننده رفتار انسانهای عصر حجر بود که اکنون دیگر در قاموس انسانها جایی ندارد. 

نظامیان رژیم صهیونیستی نیز دیروز با یورش به تظاهرکنندگان فلسطینی در مناطقی از کرانه باختری و قدس، شماری از فلسطینی ها را مجروح کرده و چندین نفر را بازداشت کردند.

پربیننده ترین خبرها