هشدار مقاومت فلسطینی به اشغالگران + فیلم

شنبه 28 شهريور 1394 - 15:07

گروههای مقاومت فلسطینی تهدید کردند که حملات رژیم اشغالگر به مسجد الاقصی را پاسخ خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم گروه های مقاومت فلسطین تأکید کردند که نقشه های رژیم اشغالگر برای تقسیم مکانی و زمانی مسجد الاقصی را نقش بر آب خواهند کرد.
این در حالی است که تجاوزات صهیونیستها به شهر قدس با حمایت ارتش این رژیم و با تأیید سیاستمداران آن که نقشه تقسیم مکانی و زمانی قدس را دنبال می کنند، خشم مردم فلسطین را برانگیخته و آنها را در تمام شهرهای غزه به خیابانها کشانده است.
در حاشیه یکی از این تظاهرات اعتراض آمیز یکی از رهبران جهاد اسلامی به نام داوود شهاب به خبرنگار العالم گفت که رژیم اسرائیل با این حرکت جنگ علنی را به فرماندهی شخص نتانیاهو علیه مسجد الاقصی به راه انداخته است. و هدفش، اجرای نقشه تقسیم مکانی و زمانی مسجد الاقصی و تحمیل این نقشه است.

وی تأکید کرد که چنین نقشه ای اجرا نخواهد شد.
تظاهرات اعتراض آمیز و خشمگینانه مردمی سراسر نوار غزه را در بر گرفته است. در این تظاهرات که به نقاط خاصی ختم شده اند، گروههای مقاومت با هشدار درباره خطراتی که شهر قدس و مسجد الاقصی را تهدید می کند، از مسلمانان خواستند مسؤولیت خود را در این زمینه بپذیرند.
اسماعیل رضوان، از رهبران جنبش حماس هم اظهار داشت: تجاوزات و جنایاتی که در حق مسجد الاقصی صورت می گیرند بیانگر نیت رژیم اشغالگر برای تقسیم زمانی و مکانی قدس و نهایت تخریب مسجد الاقصی و تأسیس آنچه که معبد سلیمان می خوانند بر ویرانه های آن است.
وی خاطرنشان کرد که گروههای مقاومت باید آمادگی کامل برای پاسخگویی به هر نوع تجاوزگری را داشته باشند. کشورهای عربی و اسلامی نیز باید برای مهار این تجاوزات و اعمال فشار بر اشغالگران و حامی آنها، امریکا به پا خیزند.
با افزایش تجاوزات رژیم اسرائیل به شهر اشغال شده قدس و مسجد الاقصی، تحرکات و فعالیتهای اعتراض آمیز فلسطینها هم بیشتر شده است. آنها به اشغالگران هشدار داده و آنها را تهدید کرده اند که مجبورشان می کنند دست از تجاوزگری بردارند.
خالد ابوهلال، دبیر کل جنبش الاحرار طی سخنانی در جمع تظاهرکنندگان هشدار داد که مقاومت فلسطین در غزه و در هر جای دیگر دست روی دست نمی گذارد و حتما موضع گیری خواهد کرد.
حمله مکرر اسرائیلیها به مساجد قدس و صحن مسجدالاقصی و برگزاری مراسم دینی تلمودی و آیین و اقامه نماز یهودی، خشم مردم فلسطین را برانگیخته است .. فلسطینیها تأکید کرده اند که این رفتار و حرکات، عملیات منسجمی هستند که هدف از آنها تقسیم زمانی و مکانی قدس است. 

پربیننده ترین خبرها