آمادگی بدر برای آزادسازی صلاح الدین

آمادگی بدر برای آزادسازی صلاح الدین
يکشنبه 29 شهريور 1394 - 18:11

سازمان بدر عراق آمادگی خود را برای آزادسازی بقیه مناطق استان صلاح الدین اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سومریه نیوز روز یکشنبه به نقل از ابومرتضی الکربلائی مسؤول سازمان بدر در استان کربلا تأکید کرد: نیروهای سازمان بدر آماده اجرای عملیاتی بزرگ برای پاکسازی بقیه مناطق استان صلاح الدین از لوث وجود تروریستی های داعشی در چند روز آینده هستند .
ابومرتضی که عضو شورای استان کربلای معلا است، از دولت به علت کوتاهی در قبال خانواده های نیروهای بسیج مردمی انتقاد کرد و گفت : دولت فقط نظاره گر مشکلات خانواده های نیروهای بسیج مردمی است .
ابومرتضی در جمع گروهی از نیروهای بسیج مردمی در منطقه الفتحه در شمال استان صلاح الدین اعلام کرد:  نیروهای بسیج مردمی برای حفاظت از عراق و مقدسات دینی می جنگند و دولت نباید فقط نظاره گر آلام و مشکلات آنها و  خانواده هایشان باشد بلکه باید مشکلات آنها را حل کند . 
ابومرتضی همچنین پیشنویس تشکیل "گارد ملی"  را توطئه ای برای خارج کردن بسیج مردمی از میدان مبارزه با تروریست ها دانست و افزود: برخی طرف ها به روش هایی خصوصاً طرح تشکیل گارد ملی درپی خارج کردن بسیج مردمی از صحنه هستند .
ابومرتضی اعلام کرد : ما با پیشنویس قانون تشکیل گارد ملی مخالفیم، زیرا معتقدیم که این پیشنویس توطئه قطر و عربستان برای تقسیم و تجزیه عراق به دست برخی از شخصیت های عراقی است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها