فریاد مرگ بر "حمد دیکتاتور" درخیابانهای بحرین

فریاد مرگ بر
دوشنبه 30 شهريور 1394 - 12:27

مردم بحرین با حضور گسترده در خیابانها، بر تداوم انقلاب خود تا دستیابی به آزادی و دموکراسی تاکید کرده و فریاد مرگ بر "حمد دیکتاتور" سردادند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، سایت ائتلاف 14 فوریه بحرین در گزارشی از تظاهرات چند روز اخیر مردم انقلابی بحرین نوشت: مردم بحرین تقریبا هر روز در چارچوب برنامه های ثابت و انقلابی به خیابانها می آیند تا بر پایبندی به اهداف انقلاب و حق تعیین سرنوشت خود تاکید کنند.

مردم و انقلابیون بحرینی در همین راستا تظاهرات را در خیابانهای شهرک صدد برگزار کرده و اقدامات حمد بن عیسی آل خلیفه را محکوم و شعار مرگ بر حمد دیکتاتور سر دادند.

در منطقه "البلاد القدیم" نیز شاهد تظاهرات مردم برای اعلام همبستگی با زنان و مردان اسیر در زندانهای حکومت بحرین بود.

مردم انقلابی شهرک توبلی بحرین نیز مراسمی را برای دعا جهت شفای مجروحان حملات مزدوران حکومت بحرین و نجات اسرا و استحکام انقلاب برگزار کردند.

منطقه سماهیج نیز، انقلابیون درچارچوب پایبندی به مکتب مقاومت حضرت امام حسین علیه السلام در برابر ظلم و جور تظاهرات کرده و در مقابل مزدوران آل خلیفه ایستادند. شهرک ستره نیز شاهد تظاهرات انقلابیون بودد.

مردم بحرین خود را برای مشارکت در طرح انقلابی "آمن المتوکلون -2" که به دعوت ائتلاف انقلابیون 14 فوریه در روزهای آینده برگزار می شود، آماده می کنند. این طرح شامل برنامه های متعددی از جمله اعلام برائت از مشرکان، تظاهرات ضد جنایات صهیونیستها در مسجد الاقصی و بزرگداشت روز عرفه و دیگر برنامه های متنوع است.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

این درخواست ها با سرکوبگری نظام حاکم بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان روبرو شده است. بحرین در سرکوب مردم همچنین عناصر پاکستانی را به خدمت گرفته است.

نیروهای نظامی مشترک شورای همکاری خلیج فارس موسوم به سپر جزیره نیز در این راه به نظام بحرین کمک می کنند.

در این مدت، صدها نفر شهید یا زخمی شده و یا به زندان افتاده و شکنجه شده اند.

نظام بحرین برای خاموش کردن شعله اعتراضات شمار زیادی از رهبران مخالف را بازداشت و با پرونده سازی به زندانهای طولانی مدت محکوم کرده است.

با وجود همه این اقدامات، جنبش مردم بحرین برای دستیابی به خواسته های خود همچنان ادامه دارد و آنها با برپایی تظاهرات خواهان برآورده شدن این خواسته ها هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها