آمادگی نیروهای مردمی عراق برای عملیات بزرگ علیه داعش

آمادگی نیروهای مردمی عراق برای عملیات بزرگ علیه داعش
دوشنبه 30 شهريور 1394 - 22:46

العالم ـ سازمان بدر اعلام کرد: نیروهای داوطلب مردمی برای انجام عملیات بزرگ آزادسازی برخی مناطق در استان صلاح الدین که همچنان تحت سیطره داعش است، در آمادگی بسر می برد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم و به نقل از السومریه نیوز، "حامد صاحب" مسئول سازمان بدر در کربلا در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای شاخه نظامی وابسته به سازمان بدرمستقردر استان صلاح الدین ، برای انجام عملیات بزرگ آزادسازی مناطق تحت سیطره داعش در این استان آماده می شوند.

"گردان های الجهاد" یکی از گروههای وابسته به نیروهای داوطلب مردمی عراق نیز امروز (دوشنبه) از پایان آماده سازی ها نیروهایش برای آغاز آخرین مرحله عملیات آزادسازی فلوجه در استان الانبار خبر داد و توقف عملیات در فلوجه را تکذیب کرد.

گردان های الجهاد در بیانیه ای تاکید کرد که بر اثر محاصره شدید عناصر داعش از سوی نیروهای داوطلب مردمی و نیروهای ارتش عراق، وارد کردن خسارتهای گسترده به داعشی ها و شکست تمام تلاشهایشان برای رفع محاصره و افزایش موارد فرار، داعشی ها به دروغ پردازی و شایعه پراکنی در میان عناصر خود در فلوجه مبنی بر توقف عملیات آزادسازی فلوجه از سوی نیروهای داوطلب مردمی با دخالت آمریکایی ها، روی آورده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها