فیلم لو رفته از پسر حاکم دبی در یمن قبل از مرگ

سه شنبه 31 شهريور 1394 - 13:46

العالم - تصاویری از پسر حاکم دبی در جمع نظامیان اماراتی دریکی از پایگاههای عملیاتی علیه یمن، احتمال کشته شدن او در حمله نیروهای یمنی و دروغ بودن موضوع سکته وی را افزایش داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم مقام های امارات روز بیست وهشتم شهریورازمرگ راشد بن محمد فرزند 34 ساله وارشد محمد بن راشد حاکم دبی و ولیعهد امارات بر اثر سکته قلبی خبر دادند و سه روزعزای عمومی اعلام کردند.

اکنون شبکه العالم به فیلمی دست یافته است که نشان می دهد پسرحاکم دبی دراستان مأرب یمن حضور داشته و درمیان سربازان اماراتی بوده است.

این تصاویرنشان می دهد که " راشد بن محمد" پسر بزرگ " راشد بن محمد بن راشد آل مكتوم "حاکم دبی چند هفته پیش در کنار نیروهای این کشور در جنوب استان مأرب و احتمالا در منطقه صافر در جنوب استان مارب یمن بوده است.

راشد بن محمد در این فیلم درحال حمل تیربار و به همراه عناصر مسلح و یک نظامی اماراتی به تصویر کشیده شده است.

این منطقه چهارم ماه جاری هدف حمله موشکی قرار گرفت که طی آن دهها نظامی عضو ائتلاف تجاوز به یمن از جمله دست کم 45 نظامی اماراتی کشته شدند.

منابع آگاه یمنی نیز پیشتر تأکید کردند که فرزند بزرگ حاکم دبی در حمله موشکی درمأرب از پا درآمده است.

"یمنی پرس" به نقل از این منابع خاطرنشان کرد، "راشد بن محمد بن راشد آل مکتوم" که به همراه گردان نظامیان متجاوز در استان مأرب حضور داشت، اخیرا در حمله موشکی نیروهای یمنی به همراه شماری از نیروهای متجاوز و مزدوران کشته شد.

به گفته این منابع، خبر مرگ فرزند حاکم دبی براثرسکته قلبی، باهدف فریب افکار عمومی امارات اعلام شده که ازحضور نظامیان خود در خاک یمن ناراضی هستند و خواستار بازگشت آنان به وطن هستند.

یمنی پرس افزود پسرحاکم دبی عضو گردان نظامیان اشغالگر در مأرب بود و به همراه تعداد زیادی از نیروهای اشغالگر و مزدوران درحمله موشکی نیروهای قهرمان ارتش یمن و کمیته های مردمی کشته شد.

پربیننده ترین خبرها