عصبانیت رژیم صهیونیستی از سازمان ملل

عصبانیت رژیم صهیونیستی از سازمان ملل
چهارشنبه 1 مهر 1394 - 10:39

رژیم صهیونیستی تصمیم برافراشتن پرچم فلسطین بر فراز ساختمان سازمان ملل در نیویورک را اقدامی علیه این رژیم دانست و از حمایت جامعه جهانی از فلسطینی ها ابراز نگرانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: سازمان ملل متحد دستاورد سیاسی و تبلیغاتی مهمی را در برابر مجمع عمومی سازمان ملل عاید فلسطینی ها کرد.

گزارشگر صهیونیست افزود: کابینه اسرائیل به شدت به اقدام سازمان ملل واکنش نشان داد.

یریف لفین از وزیران حزب راستگرای لیکود در کابینه رژیم اسرائیل درباره برافراشته شدن پرچم فلسطین بدون اشاره به ماهیت تروریستی رژیم خود گفت: این پرچم سیاه (پرچم فلسطین) رسميت دادن به تروریست و کوتاه آمدن در برابر نفاق و ننگ است.

او حمایت جامعه بین المللی از فلسطینی ها با برافراشتن پرچم فلسطین در سازمان ملل را یک شکست توصیف کرد و گفت: این شکست اسرائیل نیست بلکه شکستی برای جامعه جهانی است که این تصمیم را پذیرفت.

گزارشگر صهیونیست نیز با نادیده گرفتن اقدام های یکجانبه رژیم اسرائیل و سیاست های تجاوزگرانه و جنایت های آشکار این رژیم گفت: این اقدام سازمان ملل نتیجه انجماد سیاسی و اقدام های یک جانبه است.

وی همچنین عصبانیت خود از تحریم کالاهای ساخته شده در شهرک های صهیونیست نشین در کرانه باختری رود اردن در اروپا را پنهان نکرد و گفت: این اقدام جامعه بین المللی در کنار حمایت اروپا از طرح علامت گذاری کالاهای تولیدی شهرکهای اسرائیلی گزینه نامناسبی است که حمایت جامعه جهانی از مذاکرات سازش را زیر سؤال می برد.

پربیننده ترین خبرها