پاکسازی قریب‌الوقوع استان صلاح‌الدین از داعش

پاکسازی قریب‌الوقوع استان صلاح‌الدین از داعش
پنج‌شنبه 2 مهر 1394 - 14:46

گردان‌های موسوم به "سرایا السلام" وابسته به جریان صدر اعلام کرد که استان صلاح الدین در شمال عراق به زودی از حضور عناصر داعش پاکسازی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری العالم صفاء التمیمی عضو ارشد این گروهان ها در کنفرانس مطبوعاتی گفت که سرایا السلام روز سه شنبه با یک عملیات موفقیت آمیز و محرمانه توانست به مواضع داعش نفوذ کند و یک میدان مین را که توسط تروریست ها و به منظور جلوگیری از پیشروی نیروهای امنیتی ایجاد شده بود تحت کنترل بگیرند.

التمیمی افزود که سرایا السلام در حال پاکسازی "جزیرۀ" سامرا است و مسافت زیادی در غرب استان صلاح الدین را از وجود داعشی ها پاکسازی کرده است، از این رو به زودی خبر پاکسازی کامل این استان اعلام خواهد شد.

در همین زمینه "گردانهای جند الامام" یکی از شاخه های بسیج مردمی (الحشد الشعبی) آمریکا را به تلاش برای از هم گسستن زنجیره اتحاد میان نیروها از طریق بدنام کردن بسیج مردمی متهم کرد و ضرورت تقویت صفوف مقاومت و آگاه سازی جوانان را مورد تاکید قرار داد.

حسین الاسدی سخنگوی این گردان ها در بیانیه ای گفت: توطئۀ بزرگ آمریکا در خاورمیانه در چندین کشور از جمله عراق با شکست مواجه شده اما سیاست بزدلانۀ آمریکا به شایعه پراکنی و بدگویی از بسیج مردمی پناه آورده تا اتحاد میان قوا را از بین ببرد.

الاسدی تقویت وحدت صفوف مقاومت و تمرکز بر مقاومت را خواستار شد و تاکید کرد که همه گروهها برای مقابله با طرح آمریکا درعراق ید واحده هستند و مخصوصا بعد از انتشار شایعات با هدف ضعیف کردن بسیج مردمی باید تلاش بیشتری برای آگاه سازی جوانان صورت بگیرد.

الاسدی همچنین بر ضرورت گشوده شدن باب ارتباط میان فرماندهان بسیج مردمی و گروههای مقاومت با جوانان از طریق کنفرانس ها و همایش ها تاکید کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها