تاکید رژیم صهیونیستی بر کشتار فلسطینیان+فیلم

جمعه 3 مهر 1394 - 17:17

العالم - رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت تا اختیارات نیروهای خود را برای تیراندازی با استفاده از گلوله های جنگی به سوی فلسطینیان افزایش دهد.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه خبری العالم، رژیم صهیونیستی همچنین تصمیم گرفت تا فلسطینیان بالغ را با دستکم چهار سال زندان مجازات کند و میزان جریمه زندانیان نابالغ و پدران شان را بیشتر کند.

اقدام های اسراییل علیه ملت فلسطین به منظور تنگ تر کردن حلقه محاصره آنان و اعمال فشار بیشتر علیه مبارزان علیه اشغالگری شدت یافته است. نشست کابینه رژیم اشغالگر قدس تصمیم های جدیدی اتخاذ کرد و دامنه اختیارات نیروهایش را افزایش داد.

در همین راستا نیروهای اشغالگر قدس سیزده تن از فلسطینیان را که 9 تن از آنان نابالغ هستند، بازداشت کردند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل علیه فلسطینی هایی که سنگ و بطری های آتش زا پرتاب می کنند، به ویژه پس ازکشته شدن یک راننده صهیونیست اعلام جنگ داد.

کنیست در 22 ژوئیه با تشدید قانون مجازات فلسطینیانی که به سوی خودروهای صهیونیست ها سنگ پرتاب می کنند، موافقت کرد.

قانون جدید دو دسته را در برمی گیرد. دسته اول فلسطینی هایی که به سوی خودروهای در حال تردد صهیونیست ها سنگ و یا کوکتل مولوتوف پرتاب می کنند. این دسته از افراد به ده سال زندان محکوم می شوند. دسته دوم شامل فلسطینی هایی است که بر اساس یک برنامه از پیش تعیین شده با پرتاب سنگ و چیزهای دیگر به سوی خودروهای در حال تردد در صدد آسیب رساندن به صهیونیست ها بوده اند. این افراد به بیست سال زندان محکوم می شوند.

از سوی دیگر یک فلسطینی که جمعه گذشته مورد اصابت گلوله های سربازان اسراییلی قرار گرفته بود، در یکی از بیمارستانهای نابلس در کرانه باختری شهید شد.

پربیننده ترین خبرها