هلاکت بیش از 350 تروریست در پاکسازی الانبار عراق

هلاکت بیش از 350 تروریست در پاکسازی الانبار عراق
شنبه 4 مهر 1394 - 12:57

العالم - وزارت دفاع عراق از هلاکت بیش از 350 تروریست در عملیات پاکسازی مناطقی از استان الانبار درغرب این کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل ازالسومریه نیوز، وزارت دفاع عراق روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: فرماندهی عملیات الانبار و یگان های تحت امرآن با پشتیبانی گسترده ارتش و نیروی هوایی عراق، توانستند مناطق بسیاری از استان الانبار را از لوث وجود تروریست ها پاکسازی کنند.

براساس این بیانیه، مناطق پاکسازی شده ازدریاچه الثرثار شروع شده تا منطقه الجرایشی و پل البوعيثه به سمت بخش شمالی رود فرات ادامه دارد.

دراین بیانیه آمده است: نیروهای تحت امر فرماندهی عملیات الانبار در عملیات خود بیش از 350 تروریست داعشی را به هلاکت رساندند و بیش از 30 خودروی حامل سلاح و مهمات و بیش از 700 بمب را منفجر و نیز چند باب منزل بمب گذاری شده را منهدم کردند.

دراین بیانیه خاطرنشان شده است: فرماندهی عملیات الانبار همچنان به عملیات خود ادامه می دهد و یگان های تحت امر درمرحله پیشروی قرار گرفته و به موفقیت های قابل ملاحظه دست یافته اند.

بر اساس این بیانیه، یگان های فرماندهی عملیات الانبار با دشمن که روحیه اش تضعیف شده است، در تماس و نبرد مستقیم بوده و از چند محور به سمت الجرایشی و البوعیثه و دیگر محورها درحال پیشروی هستند.

فرماندهی عملیات الانبار اعلام کرد این عملیات تا رسیدن به مرکز شهر رمادی مرکز استان الانبار و قطع کردن راه های امدادرسانی به دشمن و آزادسازی شهر رمادی ادامه خواهد داشت.

"علی ابراهيم دبعون" فرمانده عملیات الجزیره و بادیه روز جمعه ازهلاکت سرکرده داعش در منطقه کبیسه درحملات نیروهای ائتلاف بین المللی درغرب رمادی خبر داد و گفت که این تروریست، تابعیت تونسی داشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها