تدارک داعش برای حمله به دو میدان نفتی عراق

تدارک داعش برای حمله به دو میدان نفتی عراق
شنبه 4 مهر 1394 - 22:55

العالم - یک منبع امنیتی در استان کرکوک از انتقال حدود 250 تروریست داعشی از شهر الحویجه به منطقه حمرین برای پشتیبانی از تروریست های مستقر در بیجی و حمله به میدان های نفتی عجیل و علاس در جنوب این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این منبع تصریح کرد که گروهک تروریستی داعش بعد از ظهر امروز (شنبه)، حدود 250 عنصر تروریست خود را از شهر الحویجه به ارتفاعات حمرین در شهر بیجی انتقال داده تا باردیگر به میدان های نفتی عجیل و علاس حمله کند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود در گفت وگو با سومریه نیوز افزود: گروهک تروریستی داعش در صدد تقویت تروریست های خود در منطقه حمرین و تدارک برای حمله به مناطق تحت کنترل ارتش و نیروهای مردمی عراق در ارتفاعات حمرین، بیجی و منطقه الفتحه است.

به گفته این منبع، داعش جنگ بیجی را حد فاصل امنیت نینوا می داند و به همین علت تلاش می کند این جنگ را از نینوا دور نگه دارد، این درحالی است که بیرون راندن داعشی ها از حومه بیجی، شرقاط و حویجه به معنی در محاصره شبه کامل قرار دادن تحرکات گروهک داعش و مسدود کردن همه راه های امدادرسانی این گروهک میان استان های کرکوک، صلاح الدین و الانبار است.

فرماندهی عملیات دجله نیز روز گذشته از ناکامی حمله تروریست های داعش به میدان های نفتی علاس و عجیل در شمال استان صلاح الدین خبر داد و تاکید کرد که نیروهای عراقی ضربات پیشگیرانه سختی به تروریست ها وارد کرده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها