هلاکت ده‌ها داعشی در الانبار و صلاح‌الدین

هلاکت ده‌ها داعشی در الانبار و صلاح‌الدین
شنبه 4 مهر 1394 - 23:13

العالم ـ مرکز اطلاع رسانی جنگ عراق امروز شنبه از کشته و زخمی شدن دهها داعشی در الانبار، صلاح الدین و دیگر استان‌ها خبر داد و هلاکت برخی سرکردگان داعش در این حملات را تایید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مرکز اطلاع رسانی جنگ آورده است که ستاد عملیات الانبار فعالیتهای خود برای پاکسازی این استان از تروریسم را آغاز کرد و سه خودروی داعشی ها را منهدم و سرنشینان آنها را در منطقه الشقق در التامیم به قتل رساند. پلیس فدرال نیز 8 تروریست از جمله یک مسئول امنیتی در منطقه الجزیره را کشته و 7 نفر دیگر از جمله مسئول امنیتی در منطقه الکرطان را زخمی کرد.

به نوشته سومریه نیوز، مرکز اطلاع رسانی جنگ افزود: فرماندهی عملیات بغداد به عملیات فجر الکرمه برای پاکسازی منطقه الکرمه ادامه می دهد و تازه ترین مرحله از این عملیات به کشته شدن دهها تروریست و زخمی شدن 6 نفر و تخریب 4 خودروی بمبگذاری شده و قتل سرنشینان آن و نیز تخریب 5 خودروی دیگر منجر شد.

این مرکز خاطرنشان کرد که فرماندهی عملیات صلاح الدین در عملیاتی در منطقه البوجواری، 4 تروریست را کشته و 5 نفر دیگر را زخمی و یکی از خودروهای داعش را منهدم کرد. نیروی هوایی نیز با انجام حمله ای در منطقه الصینیه، برخی عناصر تروریست را که در محل حاضر بودند، به هلاکت رساند. فرماندهی عملیات الجزیره نیز در اقدامی، یک خودروی بمب گذاری شده که یک انتحاری آن را هدایت می کرد، منهدم کرد.

بنا بر این گزارش، ائتلاف بین المللی نیز با هماهنگی با فرماندهی عملیات الجزیره در منطقه جبه، دست به حمله ای زد که بر اثر آن 10 تروریست کشته و 3 خمپاره انداز و نیز یک پایگاه موشکی منهدم شد.

این مرکز تصریح کرد که نیروی هوایی عراق هم در حملاتی به منطقه العیاضیه، حدود 45 نفر از داعشی ها که در بین آنها برخی عرب و برخی غیرعرب بودند، به هلاکت رساند.

استان الانبار و دیگر استانها شاهد عملیات نظامی برای بازپس گیری مناطق تحت کنترل داعش هستند، این درحالی است که جنگنده های عراقی و بین المللی به بمباران شماری از مواضع داعش در آن مناطق ادامه می دهند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها