ماجرای ناپدید شدن زن یک داعشی مغربی در سوریه

ماجرای ناپدید شدن زن یک داعشی مغربی در سوریه
دوشنبه 6 مهر 1394 - 15:17

تروریست مغربی که به همراه همسرش به داعش پیوسته بود، چگونگی ناپدید شدن همسرش را بازگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از پایگاه مغربی " هسپرس"، پدر " سعید التیفانی " که رمضان سال گذشته برای پیوستن به داعش به سوریه رفته بود، مدعی شد که هیچ اطلاعی از رفتن پسرش به این کشور برای ملحق شدن به تروریست ها نداشته است.

سعید التیفانی از اهالی منطقه " بوجنیبه " از توابع خریبکه است گفته است که پسر و همسرش بدون هیچ اطلاعی مغرب را به مقصد سوریه ترک کردند، تا در آن جا به گروه تروریستی داعش بپیوندند و پس ازاینکه در سوریه مستقر شده اند، تلفنی به او خبر رفتن خود به سوریه را اطلاع داده اند.

پدر این تروریست داعشی ضمن ابرازناراحتی شدید از تصمیم پسر و همسرش برای ملحق شدن به تروریست های داعش در سوریه گفت که پس از آن دیگر حاضر نشده است که به تلفن های پسرش جواب دهد.

وی از ناراحتی و اندوه فراوان همسرش از رفتن پسرشان به سوریه گفت و افزود که مادرش بارها سعید را به خاطر رفتن به سوریه و پیوستن به داعش ملامت کرده است.

پدر این تروریست داعشی با مرور خاطرات خود در یک سال گذشته که پسر وهمسر او به داعش پیوسته اند، می افزاید که در روز دوم ژوئن خبر مرگ پسرش را در درگیری های سوریه دریافت کرد.

کسی که خبر مرگ پسرش را داد به او گفت که همقطارانش بدون پسرش برگشتند و خبر مرگ وی را اطلاع دادند.

همسر این تروریست داعشی گفت که در بیمارستان ها و سردخانه ها به دنبال جسد زنش بوده است ولی اثری از آن نیافته است ولی نامش در فهرست کشته شدگان بوده است.

پدر این داعشی گفته بود که روابطش با پسر وهمسرش در سال های اخیر به سردی گراییده بود و رفتن آن ها به خانواده پدری از یک شب در هفته بیشتر نبود.

سعيد التيفاني روز 9 سپتامبر جاری در یک مصاحبه تلویزیونی درباره ناپدید شدن همسرش به همراه یکی از سرکردگان داعش که او نیز مغربی بوده است ، سخن گفته بود.
این مصاحبه تلویزیونی سه ماه بعد از تماس همسر ناپدید شده اش و خبر دادن او از کشته شدن همسرش در یکی از درگیری ها پخش شد.

سعید به همراه همسر مغربی خود به منظور نبرد در کنار گروه های تروریستی جبهه النصره و داعش به سوریه رفت که بعد همسرش را از او جدا کردند و به مدت یک ماه و نیم به یکی از اردوگاه های همسران تروریست ها منتقل نمودند و بعداً مشخص شد که ناپدید شده و سرکردگان داعش به او دستور داده بودند که فوراً به عراق برود.
بر اساس این گزارش تلویزیونی ، این داعشی مغربی که از سوی یگان های حمایت از کردها اسیر شده بود، گفت که به طور علنی از وضعیت همسرش سوال کرده و خواهان دیدار با وی برای اطمینان از سلامت او شده است اما بعداً مشخص شد که ابامعاذ الترکی ، وی را تا حمص همراهی کرده است و جستجوی بی فایده وی شروع شده تا زمانیکه اسیر شد.

 

پربیننده ترین خبرها