کشته شدن 20 داعشی در رمادی

کشته شدن 20 داعشی در رمادی
دوشنبه 6 مهر 1394 - 17:57

العالم - رئیس پلیس فدرال عراق از کشته شدن 20 تروریست داعشی و انهدام 4 خودروی آنها در شرق رمادی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سرتیپ شاکر جودت امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه ای، اعلام کرد: یک واحد از نیروهای لشکر چهارم "المغاویر" پلیس فدرال عراق با حمله موشکی به خودروی حامل عناصر داعش در منطقه المضیق در 9 کیلومتری شرق رمادی، 5 عنصر تروریست داعش را از پای درآورد.
جودت افزود: یک واحد از لشکر سوم زرهی پلیس فدرال عراق هم توانست 7 تروریست از جمله "احمد البیلاوی" از سرکردگان بارز داعش را با حمله به یکی از مخفیگاههای این گروهک تروریستی در محور شرقی رمادی از پای درآورد.
وی همچنین گفت که یکی از واحدهای نیروی واکنش سریع عراق 8 تروریست داعش را با هدف قرار دادن 3 خودروی آنها هنگام تلاش برای نزدیک شدن به خط مانع نیروهای امنیتی در منطقه حصیبه و تل مسعود در شرق رمادی از پای درآورد.
 سرتیپ شاکر جودت دیروز نیز از ناکام گذاشتن تلاش عناصر داعش برای نفوذ به خط مانع نیروهای امنیتی در شرق رمادی خبر داده و خاطرنشان کرده بود که یک خودروی امدادرسانی داعش در منطقه حصیبه منهدم شده است.
 گروهک تروریستی داعش از 19 خرداد ماه سال گذشته در یورش به خاک عراق قسمت های زیادی از این کشور را به تصرف خود درآورد ولی با حضور نیروهای مردمی و ارتش عراق که با دستور مراجع تقلید شیعه انجام شد، تاکنون بخشهایی از این کشور آزاد شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها