سازمان صهیونیستی"میمری"درخدمت آل خلیفه درآمد

سازمان صهیونیستی
چهارشنبه 8 مهر 1394 - 10:55

العالم - یک سازمان طرفدار حکومت بحرین، یادداشت تفاهمی را با سازمان صهیونیستی " میمری " در آمریکا برای بهبود بخشیدن به وجهه سیاه آل خلیفه در سطح جهان امضا کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دبیرکل اتحادیه سازمانهای بحرینی مقیم خارج که طرفدار حکومت بحرین است، یادداشت تفاهمی را با سازمان صهیونیستی " میمری " در آمریکا امضا کرد که براساس آن، یک کمپین با عنوان "این بحرین است" به منظور بهبود وجهه سیاه حکومت بحرین بویژه در زمینه حقوق بشر در سطح جهان تشکیل شد.

کمپین "این بحرین است " با 200 عضو آغاز به کار کرد که هم اکنون پس از امضای توافق با سازمان " میمری " به آمریکا اعزام می شوند.

به نوشته تارنمای " عربی 21 " ، بتسی ماثیسون دبیرکل اتحادیه سازمانهای بحرینی مقیم خارج گفت: هدف از این کمپین، تغییر دادن اخبارمنفی درباره بحرین در رسانه ها و به تصویر کشیدن بحرین به عنوان نمونه ای از آزادی دینی و مذهبی، همزیستی مسالمت آمیز و احترام متقابل در چارچوب جنگ جهانی علیه تروریسم است.

ماثیسون معتقد است سازمان میمری بهترین گزینه و ابزار برای این کمپین است زیرا در زمینه های مختلف اقدام های بسیار خوبی انجام می دهد.

پیش بینی می شود اعلام این توافق، موج گسترده مخالفتها را به دنبال داشته باشد؛ بویژه که رژیم حاکم بر بحرین ظاهرا رژیم اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد و مردم بحرین به حمایت کامل از مساله فلسطین معروف هستند.

"برایان وایتیکر" یکی از نویسندگان روزنامه گاردین گفت: سازمان میمری به نوبه خود بلندگوی روابط عمومی اسرائیل است و تمرکز بر بدترین مطالب منتشر شده در جهان اسلام و منتشر کردن آن در چارچوب گسترده را در دستور کار خود دارد.

"ایگال کامون " افسر سابق اطلاعات ارتش رژیم اسرائیل و مشاور سابق دو نخست وزیر سابق رژیم اسرائیل یعنی اسحاق شامیر و اسحاق رابین، بنیانگذار میمری است.

این سازمان صهیونیستی از جمله اهداف خود را  کاستن شکاف زبانی غرب و شرق میانه و جنوب آسیا می داند و اقدام به انتشار فیلم های ترجمه شده رسانه های عربی می کند و به شکل ویژه ای، بر اظهارات مخالف با یهودیان تمرکز دارد.

این سازمان بارها بحرین را هدف قرار داد. به عنوان نمونه، میمری بخشی از اظهارات یکی از شیوخ بحرینی را که هشدار داده بود، یهودیان و مسیحیان به دنبال تخریب روابط خانوادگی بحرین هستند، منتشر کرده بود.

پربیننده ترین خبرها