تدابیر گسترده برای امنیت زائران نجف

تدابیر گسترده برای امنیت زائران نجف
جمعه 10 مهر 1394 - 14:24

العالم ـ مقام های عراقی از اجرای طرح های ویژه امنیتی و اطلاعاتی همزمان با ورود هزاران زائر به نجف اشرف به مناسبت عید سعید غیر خم خبردادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم شورای استان نجف اعلام کرد که طرح امنیتی ویژه روزعید غدیر، شامل تشدید کنترل های خارجی و حضور گسترده امنیتی و اطلاعاتی در اطراف نجف می شود.

خالد الجشعمی رییس کمیته امنیتی شورای استان نیز با اشاره به اینکه طرح امنیتی در استان نجف به مناسبت عیدغدیر ادامه و مکمل طرح عیدقربان است، افزود: رویداد عید غدیر زیارتی عظیم است  که در این روز میلیون ها زائرعراقی و خارجی به نجف اشرف می آیند.

سرگرد "سرمد حمزه یوسف" از اعضای مدیریت دفاع شهری هم تصریح کرد که در این طرح امنیتی، با مستقر کردن تیم های دفاع مدنی به منظور تسریع دسترسی به محل های احتمالی وقوع حادثه مشارکت کردیم و این علاوه بر گروههای پزشکی و امداد و نجات است.

درهمین حال صاحبان دسته های حسینی در استان نجف امروز جمعه از مشارکت بیش از صد هیات در توزیع غذا و آب  میان زائران مرقد امیر المومنین (ع) به مناسبت عید غدیر خبر دادند.

علی عباس صاحب یکی از هیات های حسینی در گفتگو با السومریه نیوز گفت: تمامی برنامه ریزی ها را دو روز قبل از زیارت نجف اشرف در روز عیدغدیر به اتمام رسانده ایم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها