حال و هوای نجف اشرف در عید سعید غدیر خم

حال و هوای نجف اشرف در عید سعید غدیر خم
جمعه 10 مهر 1394 - 16:19

دو میلیون زائر از داخل و خارج عراق به مناسبت عید سعید غدیر خم و برای تجدید بیعت با مولای متقیات حضرت علی (ع) در شهر نجف اشرف حضور بهم رسانده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مسئولان کاروان ها و ستادهای خدمات رسانی به زائران در استان نجف گفتند: بیش از صد ستاد، اقدام به ارائه غذا و نوشیدنی به زوار این استان به مناسبت عید غدیر می کنند.

"علی عباس" از مسئولان ستادهای خدمات رسانی به سایت السومریه نیوز گفت: از دو روز قبل، تمام تدابیر لازم را به مناسبت عید غدیر خم در نجف اشرف اتخاذ کرده ایم و بیش از صد ستاد برای اطعام زوار و تامین وسایل رفاهی آنان تعیین شده اند.

"ام عبدالله" یک زائر که از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس به شهر نجف اشرف آمده است، گفت: به مناسبت عید غدیر، آمدیم تا بارگاه حضرت علی (ع) را زیارت و با او تجدید بیعت کنیم و به این مناسبت تبریک بگوییم.

وی افزود: با سایر اتباع کشورهای عرب حوزه خلیج فارس، از 15 روز قبل به کربلا آمدیم. ما هر سال برای زیارت عتبات مقدسه به عراق می آییم که امیدواریم امنیت و صلح در تمام شهرهای عراق برقرار شود. 

در همین حال، شورای استان نجف اشرف اعلام کرد که طرح امنیتی، شامل افزایش پست های بازرسی در خارج شهر و افزایش حضور نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در بادیه نجف است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها