عملیات تکمیل محاصره رمادی در عراق آغاز شد

عملیات تکمیل محاصره رمادی در عراق آغاز شد
جمعه 10 مهر 1394 - 22:14

فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه ای از آغاز پیشروی نیروهای عراقی به سمت شهر رمادی مرکز استان الانبار به منظور تکمیل محاصره آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح از ساعت 6 صبح از محور شمالی تحت فرماندهی عملیات الانبار و از محور غربی تحت فرماندهی پلیس مبارزه با تروریسم به سمت مواضع دشمن پیشروی را آغاز کردند تا به اهداف تعیین شده توسط فرماندهی عملیات مشترک که تکمیل محاصره رمادی و فرایند آزادسازی شهر است، برسند.

این بیانیه افزود: نیروهای ما برای ویران کردن مراکز و محل های تجمع دشمن پیشروی کرده اند و طی ساعت های اولیه حمله توانستند تا در محور غربی به ورزشگاه المپیک و تقاطع زنکوره برسند.

فرماندهی عملیات مشترک خاطرنشان کرد: این نیروها در محور شمالی، خود را به منطقه بوفراج رسانده و ضمن انهدام خودروهای بمب گذاری شده و خنثی سازی بمب های کار گذاشته شده در خانه ها، موفق شدند تعداد زیادی از تروریست ها را به هلاکت برسانند و مقادیر زیادی اسلحه و مهمات به غنیمت بگیرند.

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک ضمن آنکه از اهالی رمادی خواست تا با نیروهای امنیتی همکاری کنند و از مواضع دشمن دور بمانند، تاکید کرد: حمله برای تکمیل حلقه محاصره مرکز شهر رمادی و نابودی هسته های تروریستی در آن و در نهایت پاکسازی کامل شهر ادامه دارد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها