مغرب کارناوال آبجو برگزار می کند!

مغرب کارناوال آبجو برگزار می کند!
شنبه 11 مهر 1394 - 13:08

فراخوان یک شرکت آبجوسازی در مغرب برای شرکت در نخستین کارناوال آبجو، خشم مغربی ها را برانگیخت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شرکت "براسری المغرب" در اقدامی بی سابقه، فراخوانی منتشر کرد که در آن از علاقمندان به شرکت در نخستین کارناوال آبجو که از 8 اکتبر آینده شروع می شود، دعوت و تاکید شده است که در این کارناوال هفت برند جهانی در ساخت آبجو شرکت خواهند داشت.

سایت مغربی "هسپرس" تأکید کرد، این فراخوان در سطح گسترده در مغرب تبلیغ و پخش و در آن به برندگان، قول هدایا و جوایز ارزنده داده شده است.

انتشار این فراخوان، خشم مردم مغرب را برانگیخت. مخالفان، دولتِ حزب عدالت و توسعه را به باد انتقاد گرفتند و از این که دولت با برگزاری کارناوال آبجو در کشوری اسلامی که در قانون اساسی، دین رسمیِ آن اسلام اعلام شده و سرو کردن مشروع در آن برای مسلمانان ممنوع است، ابراز انزجار کردند.

"حمید" یکی از مخالفان برگزاری این کارناوال، تاکید کرد که این موضوع، به بروز هرج و مرج در مغرب منجر خواهد شد.

با این حال، برخی از کاربران سایت های ارتباط اجتماعی، پیش بینی کردند که دولت بنکران از ترس این که مخالفان، حزب حاکم را حزبی سخت گیر و افراطی معرفی کنند، واکنشی به این موضوع نشان نخواهند داد.

در حال حاضر هیچ یک از نهادهای رسمی، به این ماجرا واکنشی نشان نداده اند، برخی بر این باورند که سکوت نهادهای دولتی به مثابه نبض سنجی افکار عمومی است و در نهایت، دولت با توجه به حجم واکنش های افکار عمومی تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

26

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها