مجازات عالم بحرینی به خاطر انتقاد ازعربستان!

مجازات عالم بحرینی به خاطر انتقاد ازعربستان!
يکشنبه 12 مهر 1394 - 12:31

یک مسؤول بحرینی شیخ "میثم سلمان" رییس بخش آزادی های دینی دیده بان حقوق بشر این کشور را مورد حمله قرار داد و خواستار مجازات وی به دلیل انتقاد از عربستان شد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "ابراهیم خلیفه الدوسری" معاون بخش اطلاعات و پی گیری دفتر نخست وزیر بحرین، با مزدور توصیف کردن شیخ میثم سلمان، از مقامات این کشور خواست تا وی را مجبور به رعایت حد و مرز خود کنند.

شیخ "میثم سلمان" به تازگی در همایش سازمان آمریکایی "مسلمانان و ارزشهای مترقی"، درباره نظام اسلامی، قوانین اسلامی و هم چنین اقدام مقامات بحرینی در تخریب مساجد شیعیان در سال 2011 و دیگر اقدامات ضد بشری آل خلیفه سخن گفته بود. 
الدوسری با لحنی کاملا صریح و آشکار خواستار جلوگیری از آزادی بیان شد و از مقامات بحرینی خواست تا از اقدامات شیخ سلمان جلوگیری کنند.

الدوسری، شیخ سلمان را با توهین و ناسزاها و عبارتهای بسیار زشت خطاب قرار داد، و او را به خدشه دار کردن چهره بحرین متهم کرد.

وی هم چنین با اشاره به انتقادات شیخ "میثم سلمان" از عربستان سعودی در خصوص تخریب اماکن مذهبی مکه مکرمه و عملیات نامناسب عمرانی درحج، شیخ سلمان را دروغگو و مزدور توصیف کرد و از مقامات بحرین خواست، وی را به دلیل انتقاد از عربستان  مجازات کنند.

الدوسری مدعی شد که سکوت درباره انتقادات میثم سلمان، جنایت در حق بحرین است.!

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها