افشاگری مجتهد درباره تعویق سفرشاه سعودی به مصر

افشاگری مجتهد درباره تعویق سفرشاه سعودی به مصر
يکشنبه 12 مهر 1394 - 18:46

العالم - فعال عربستانی معروف به مجتهد که به دلیل انتشار خبرها و اسرار پشت پرده خاندان حاکم در عربستان از طریق شبکه‌های اجتماعی شهرت و هواداران بسیاری در این کشور دارد، این بار از تعویق مجدد سفر ملک سلمان، شاه سعودی، به مصر خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، مجتهد خاطرنشان کرد، قرار بود سفر ملک سلمان به مصر بعد از ماه رمضان انجام شود؛ اما پس از سفر درمانی وی به آمریکا برنامه مصر به تعویق افتاد و بعد از آن قرار بود در پایان ایام حج پادشاه به قاهره برود.

وی فاش کرد که با این وجود در زمان حاضر درباره این سفر تردیدهایی وجود دارد و دلیل آن هم وضعیت عقلانی و جسمانی سلمان است و از طرفی بیم آن می رود که وی به حمایت از عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر، در مواضعش در قبال غزه و سوریه متهم شود.

مجتهد خاطرنشان کرد، از طرفی گفته می شود که محمد بن سلمان، شاه سعودی، نگران است که با توجه به حمله رسانه ای مصر به عربستان و موسسات دینی آن، سفر به مصر نوعی اظهار خشوع در برابر سیسی تلقی شود.

با این حال گفته می شود که قرار است در روزهای آینده و حداکثر پنجشنبه ملک سلمان به قاهره سفر کند البته اگر وضعیت جسمانی او مانع از این سفر نشود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها