هیلاری کلینتون درخانه شوهرش را کتک می زند

هیلاری کلینتون درخانه شوهرش  را کتک می زند
دوشنبه 13 مهر 1394 - 18:13

یک مشاور سیاسی آمریکایی در کتاب جدیدی که منتشر کرده، مدعی شده هیلاری کلینتون در خانه همسرش بیل کلینتون را مورد ضرب و شتم قرار می‌داده و رفتار بسیار بدی با وی و کارمندانش داشته است.

به گزارش  پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از ایسنا ، ‌ راجراستون، مشاور سیاسی در آمریکا در کتاب جدیدی تحت عنوان "جنگ خانواده کلینتون علیه زنان" فاش ساخته که هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا و کاندیدای ریاست جمهوری در حزب دموکرات این کشور سابقه زیادی در بدرفتاری با همسرش بیل کلینتون در خانه داشته است.

به گزارش روزنامه دیلی میل ، درحالی که هیلاری کلینتون در راستای جذب رای دهندگان آمریکایی تلاش می‌کند تا رفتار نرم تر خود را به آنها نشان دهد اما راجر استون گفته است که این کاندیدای ریاست جمهوری پیشروی حزب دموکرات رفتارهای خشونت آمیزی با همسرش که رئیس جمهور اسبق آمریکاست داشته و کارمندان و ماموران سرویس مخفی تحت امر وی را مرعوب می‌کرده است.

هیلاری کلینتون به در خواست دیلی میل برای اظهار نظر درباره این ادعاها پاسخ نداد.

کتاب "جنگ خانواده کلینتون علیه زنان" که قرار است اواخر ماه جاری میلادی به بازار بیاید، فاش کرده هیلاری کلینتون همسرش را ضرب و شتم می‌کرده، به سمت او اشیاء سخت را پرتاب می‌کرده، با ناخنهایش پوست او را خراش می‌داده و او را مجروح می‌کرده است.

به نظر می‌رسد که این کتاب تئوریهای توطئه‌ای را درباره خانواده کلینتون جستجو می‌کند که به روزهای فرمانداری بیل کلینتون در ایالت آرکانزاس باز می‌گردند. استون که مدعی است نقش مهمی در انتخاب روسای جمهور حزب جمهوریخواه اعم از ریچارد نیکسون تا رونالد ریگان ایفا کرده، می‌گوید سابقه فراوان سوء رفتار هیلاری کلینتون در خانه به خوبی مستند سازی شده است.
 

پربیننده ترین خبرها