دعوت عشایر کرکوک برای قیام علیه داعش+ویدئو

دوشنبه 13 مهر 1394 - 21:24

کرکوک(العالم) ـ عشایر کرکوک در شمال شرق عراق با محکوم کردن جنایت های تروریست های داعش علیه غیرنظامیان، خواستار مقاومت، یکپارچگی و خیزش در مقابل این گروهک تروریستی شدند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از عراق، عشایر شهر کرکوک در شمال شرق عراق جنایت های عناصر گروهک تروریستی داعش علیه غیرنظامیان را محکوم کردند و بر حمایت از نیروهای مردمی و ارتش عراق در مبارزه با این کروهک تروریستی تاکید کردند و همچنین خواستار مقاومت و خیزش در مقابل تروریسم برای اخراج آن از منطقه شدند.

عناصر گروه تروریستی داعش پس از شکست های خود از نیروهای نظامی و مردمی عراق در جبهه های مختلف، دست به رفتارهای هیستریک زدند  که دال بر شدت ترس و هراس این گروه تروریستی است.

این رفتارهای مغایر با حقوق بشر و تعالیم دینی از سوی برخی روسای عشایر در کرکوک محکوم شد؛ آنها تاکید کردند که برای شکست باندهای داعش از نیروهای عراقی حمایت می کنند.

سرتیپ "کریم جوامیر صالحی" مدیر دفتر امور عشایر کرکوک در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: همه ما از عشایر تا دستگاه های امنیتی و نیروهای پیشمرگه با داعشی ها مقابله می کنیم.

شرکت کنندگان در نشست عشایر شمال شرق عراق با حضور روسای عشایر عرب، کرد و ترکمان بر لزوم وحدت و مقاومت در مقابل تروریست های داعش تاکید کردند و از اهالی مناطقی که هنوز تحت سیطره داعش هستند، خواستند تا برای نابودی عناصر این گروهک و ریشه کن کردن آن از عراق، بپاخیزند.

شیخ "عثمان عبدالکریم زنکنه" شیخ عشیره کرد زنکنه به العالم گفت: از تمام عشایر حویجه، برادران و خویشانمان در آنجا، می خواهم تا علیه این باندهای تروریستی که نمی دانیم از کجا آمده اند و ملیت آنها چیست، بپاخیزند.

 دادن نقشی واقعی به عشایر عراق برای مقابله با داعش، مطمئنا باعث تسریع در نابودی این گروهک تروریستی خواهد شد.

گروهک تروریستی داعش از 19 خرداد ماه سال گذشته (93) با هجوم به کشور عراق مناطق و شهرهای زیادی از این کشور را به اشغال خود درآورد، اما با اعلام فتوای جهاد مراجع شیعه عراق، نیروهای مردمی این کشور وارد عرصه نبرد با این گروهک تروریستی شدند و ضربات سختی بر پیکره داعش وارد کردند.
FF-05-18:55

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها