ویدیو؛ وقتی کلینتون متصدی بارِ مشروب می‌شود!

دوشنبه 13 مهر 1394 - 22:29

رؤیای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری، نامزد حزب دموکراتِ آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری را ناچار کرد که به عنوان متصدی بار مشروبات الکلی در یک کلوپ شبانه کار کند!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حضورِ روزِ شنبۀ "هیلاری کلینتون" در برنامه تلویزیونی کمدی "ساتردی نایت لایف" در کنار "کیت مکینتون" بازیگر کمدی، تماشاگران را بهت زده کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در این برنامه نقش "وال" را ایفا کرد که متصدی بار است. او در این نقش، برای مکینتون که نقش "هیلاری کلینتون" وزیر خارجۀ سابق و سناتور پیشینِ آمریکا را بازی می کند، مشروب می ریزد.

کلینتون و مکینتون در گفت وگوی خود به حمایتِ کلینتون از همجنس گرایان اشاره کردند. کلینتون همچنین با کلفت کردن صدایش، به تقلید صدای دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و او را به سخره گرفت.

مکینتون در ادامه به کلینتون (به عنوان متصدی بار) گفت: چقدر راحت می شود با تو حرف زد؛ و کلینتون در پاسخ به این حرف، گفت: "این اولین بار است که چنین چیزی می شنوم." و این به آن دلیل است که کلینتون به محافظه کاری در گفت وگو شهره است.

در این برنامه کمدی، یکی از مجریانِ برنامه به نام داریل هاموند در نقش بیل کلینتون (شوهر هیلاری و رئیس جمهور پیشین آمریکا) به آن ها پیوست.


26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها