پس از هدف قرار دادن مقر نخست وزیر دست نشانده اعلام شد:

حملات سنگین تری علیه عربستان در راه است

حملات سنگین تری علیه عربستان در راه است
سه شنبه 14 مهر 1394 - 21:42

عضو هیئت شورای عالی انقلاب مردمی یمن هشدار داد، ائتلاف متجاوزان سعودی در روزهای آینده با حملات سنگین تری مواجه خواهند شد.

عبدالرحمن مختار روز سه شنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم خاطرنشان کرد، وقایع یمن به وضوح نشان می دهد که مردم و مقاومت این کشور مخالف مداخلات عربستان و امارات اشغالگر هستند و برای بیرون راندن مزدوران و اشغالگران از کشور خود تلاش می کنند.
مختار به حمله به مقر خالد بحاح، نخست وزیر دست نشانده رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن، در شهر عدن در جنوب این کشور اشاره کرد و گفت: حمله به مقر خالد بحاح بیانگر ناآرام بودن عدن و تداوم درگیری ها در این شهر است. ساکنان عدن و مردم سراسر یمن نَه خواهان ورود عبدربه منصور هادی، رییس جمهوری مستعفی وفراری یمن، و نَه خالد بحاح به سرزمین شان هستند زیرا دستان این دو فرد خائن و مزدور به خون یمنی ها آغشته شده است و همین دو نفر هستند که پای متجاوزان را به خاک یمن برای تخریب این کشور و کشتار زنان و کودکان و کهنسالان کشاندند.  

مقر اقامت کابینۀ "خالد بحاح" نخست وزیر دست نشانده عربستان سعودی در عدن صبح امروز هدف حملۀ موشکی پیاپی قرار گرفت و ده ها تن از محافظان او از جمله 4 نظامی اماراتی کشته شدند.

مختار افزود: مردم یمن با هر گونه مداخله عربستان چه در شمال چه در جنوب کشورشان مخالفت خواهند کرد و مانع دست یابی سعودی ها به اهداف شان خواهند شد.
عضو هیئت شورای عالی انقلاب مردمی یمن اعلام کرد: امارات نیز باید بداند که نمی تواند جای پایی برای خود در یمن باز کند و باید هر چه زودتر نیروهای متجاوزش را از خاک این کشور خارج کند وگر نه در چند روز آینده با حملات سنگین تر یمنی ها مواجه خواهد شد و ده ها و شاید صدها نفر از نیروهایش را از دست بدهد.
مختار درباره سفرهیئت شورای عالی انقلاب مردمی یمن به تهران نیز گفت: هیئت شورای عالی انقلاب مردمی یمن، سفر به ایران و چند کشور دیگر را در برنامه خود گنجانده و هدفش پایان دادن به تجاوزات و دروغ پراکنی رسانه های عربستان و متحدان و حامیان آنهاست.
وی افزود: رسانه های عربستان و متحدان و حامیان آنها جرایم و جنایات متجاوزان را پنهان و تجاوزات آنها را توجیه می کنند و در صدد هستند چهره ای منفی از ارتش و کمیته های مردمی یمن به جهانیان نشان دهند.

هیئت شورای عالی انقلاب مردمی یمن پیش از سفر به ایران به سوریه ، لبنان و عمان نیز سفر کرده بود.

اعضای شورای عالی انقلاب مردمی یمن برای دیدار با مقامات عالی‌رتبه ایران سحرگاه دوشنبه 13 مهر ماه وارد تهران شدند. نمایندگان احزاب بعث یمن و حزب سوسیالیست، نماینده جنبش مردمی انصارالله و دو فرزند دو رئیس جمهور سابق یمن در قالب یک گروه پنج نفره ه وارد تهران شدند.
پیشتر اعضای این گروه با سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و میشل عون، رییس حزب جریان آزاد ملی لبنان و مقامات کشور سوریه دیدار کرده‌اند و قرار است در ادامه سفرهای خود به عراق و روسیه عزیمت کنند.

10.06 

پربیننده ترین خبرها