چرا صهیونیستها از حضور روسیه درسوریه بیمناکند؟

چرا صهیونیستها از حضور روسیه درسوریه بیمناکند؟
چهارشنبه 15 مهر 1394 - 17:35

حملات هوایی جنگنده های روسیه به مواضع گروههای مسلح صهیونیستها را نگران کرده است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، رسانه های صهیونیست با چشمانی نگران حضور گسترده جنگ افزارها و نظامیان روسیه را در اراضی سوریه دنبال می کنند.

"حزی سیمانطوف" کارشناس مسائل خاورمیانه شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: ارتش روسیه با استقرار قرارگاههای نظامی خود در سوریه حضور گسترده ای دارد.

وی مدعی شد: ارتش روسیه حتی به ژنرالهای عالی رتبه ارتش سوریه اجازه ورود به این قرارگاه ها را نمی دهد و دمشق را از جزئیات عملیات نظامی خود مطلع نمی کند.

گزارشگر شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد، روسیه و ایران برنامه ای را برای نبرد با داعش تدارک دیده اند و مسکو و تهران در حال آماده سازی برای حمله به شهر رقه واقع در شمال شرق سوریه پایتخت داعش هستند.آنها برای این عملیات جنگنده ها و حتی موشکهای پیشرفته ای را بکار می گیرند. این در حالی است که غیر نظامیان در این مناطق جایی برای در امان ماندن از این حملات ندارند.

موآف فاردی تحلیلگر مسائل سیاسی صهیونیست در خصوص ابراز نگرانی پوتین از حضور جنگنده های رژیم صهیونیستی برفراز آسمان سوریه گفت: مسیر محموله های جنگ افزارهای سوریه به حزب الله در منطقه تحت حمایت کامل نیروهای روسیه است. و برای هدف قرار دادن این محموله باید بین اسرائیل و روسیه هماهنگی لازم انجام شود و در این راستا معاون رئیس ستاد ارتش اسرائیل باید با همتای روسی خود مذاکراتی انجام دهد.

پربیننده ترین خبرها