فیلم شلیک موشک روسی از دریای خزر به سوریه

چهارشنبه 15 مهر 1394 - 17:52

العالم - فیلم منتشر شده از عملیات نظامیان روسیه علیه تروریست های داعش، بخشی از عملیات شلیک موشک از دریای خزر به سمت مواضع تروریست ها در سوریه را به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، وزارت دفاع  روسیه با انتشار این فیلم، هدف 26 موشک شلیک شده به سمت سوریه را مواضع گروههای تروریستی در آن کشور اعلام کرد.

این موشک ها از ناوهای روسی مستقر در دریای خزر شلیک شده و پس از عبور از فضای ایران و عراق و طی مسافتی حدود هزار و پانصد کیلومتر با دقت به هدف های مورد نظر در سوریه اصابت کرده است.

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه  امروز (چهارشنبه ) به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری ان کشور گزارش کرد که 4 ناو موشک انداز ، 26 موشک از نوع کالیبر را شلیک کرده اند که با موفقیت یازده هدف را در سوریه نابود کرده است. 

 
 

وی تاکید کرد که ابزارهای رصد و مراقبت روسیه، نابودی تمام مواضع بدون وقوع هیچ گونه قربانی در بین غیرنظامیان را ثبت کردند.

رییس جمهوری روسیه نیز به نوبه خود اظهار داشت که انجام موفقیت آمیز این عملیات از مسافت حدود 1500 کیلومتری و با استفاده از سلاح های دقیق، بیانگر آمادگی بسیار بالای نظامیان و نیز آمادگی نهادهای تولید و پشتیبانی نظامی است.

پوتین از خلبانان روسی شرکت کننده در عملیات هوایی در سوریه و نیز دریانوردانی که حملات را از دریای خزر سامان دادند، تشکر و قدردانی کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها