شوک صهیونیستها ازحضور تمام عیار روسیه در سوریه

شوک صهیونیستها ازحضور تمام عیار روسیه در سوریه
چهارشنبه 15 مهر 1394 - 18:42

العالم - حمله جنگنده های روس به تروریستهای تحت حمایت رژیم اسرائیل، عربستان، قطر و ترکیه، صهیونیستها را شوکه کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ابال سیزر" شرق شناس از دانشگاه تل آویو در این باره گفت: روسها حملات خودعلیه داعش و سازمانهای تروریستی نزدیک به داعش را آغاز کردند و در این میان باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا، از حضور روسیه در اراضی سوریه ناراحت شده است. در حقیقت روسیه گروههای مخالف میانه رو که مورد تایید ترکیه و قطر و آمریکا هستند را هدف قرار داد.
وی افزود: ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه، به بهانه نبرد با داعش، اوباما را برای پذیرفتن طرح خود متقاعد کرد اما در واقع منافع روسیه در حمایت از نظام سوریه است حتی اگر این مسأله به قیمت رویارویی با جنگنده های آمریکا و اسرائیل تمام شود.
سیزر با بیان اینکه خطر داعش در زمان حاضر از دمشق دور است، افزود: عناصر تهدید کننده نظام سوریه گروههای میانه روی مورد حمایت تکیه و عربستان هستند که ادلب را اشغال کرده و درعا و حلب را تهدید می کنند و در ریفهای دمشق و حمص و شهرهای مهم سوریه حضور دارند.

گوشزد روسیه به آمریکا در حریم هوایی سوریه
شرق شناس دانشگاه تل آویو گفت: دخالتهای روسیه در اراضی سوریه، نتایج مطلوبی برای آمریکا و اسرائیل نخواهد داشت.از هم اکنون روسها به آمریکا گوشزد می کنند که حریم هوایی سوریه را ترک کنید و مزاحم عملکرد جنگنده های ما نشوید.

پایان دوران حمله جنگنده های اسراییل به محموله های سلاح در سوریه
وی افزود: از این پس وقتی جنگنده های اسرائیل برای هدف قرار دادن محموله سلاح سوریه به حزب الله وارد حریم هوایی سوریه می شوند، روسها جنگنده های خود را برای مقابله به تجاوزگر اسرائیل می فرستند.

روسیه در این باره به اسرائیل گوشزد کرده که در صورت تکرار این اقدام ها با ما طرف هستید.

پربیننده ترین خبرها