آتش اختلاف در خرمن گروههای مسلح در سوریه

آتش اختلاف در خرمن گروههای مسلح در سوریه
پنج‌شنبه 16 مهر 1394 - 21:30

ریف درعا (العالم) – دستاوردهای ارتش سوریه باعث ایجاد چنددستگی و اختلاف در میان گروه های تروریستی در سوریه شده و عملیات تروریستی و تسویه حسابها در میان آنان به ویژه در جنوب سوریه افزایش یافته است.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، منابع اطلاعاتی خاطرنشان کردند که اختلاف میان گروه های مسلح در سوریه شدت یافته و موفقیت های ارتش سوریه تاثیر منفی بر اوضاع امنیتی گروه های مسلح داشته و باعث اختلاف میان آنان شده که به افزایش ترور، تسویه حساب های فیزیکی، خودداری تروریست ها از نبرد و فرار شماری از آنان به اروپا شده است.
یک سرباز سوری به خبرنگار العالم گفت: ارتش سوریه به طرف مناطق تحت سیطره تروریست ها پیشروی کرده و این موفقیت باعث افزایش اختلاف و تفرقه میان تروریست ها شده است.  
منابع ارتش سوریه در روستای "البقعه" در "ریف درعا"  گفتند: پس از شکست تروریست های مسلح در جنوب سوریه ناامیدی آنان را فرا گرفته و بر سر دو راهی پیوستن به گروه های تندرو و مصالحه ملی با ارتش سوریه مانده اند.  
روزهای آینده شاهد سیطره ارتش سوریه بر شماری از مناطق ریف درعا خواهیم بود. 
یک سرباز ارتش سوریه خاطرنشان کرد، دهها فرد مسلح خود را تسلیم کرده اند و ارتش سوریه تا پاکسازی ریف درعا از گروه های تروریست در آن باقی خواهد ماند.

منابع ارتش سوریه گفتند، روزهای آینده شاهد گسترش سیطره ارتش بر شماری از مناطق ریف درعا به ویژه پس از یاس گروه های مسلح و تقویت نقش آشتی ملی به خاطر تسلیم شدن دهها فرد مسلح به ارتش سوریه خواهیم بود.  

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها