ادعای سران ارتش "آزاد" درباره دیدار با بوگدانف

ادعای سران ارتش
جمعه 17 مهر 1394 - 21:53

یکی از بنیانگذاران گروهک موسوم به "ارتش آزاد" سوریه مدعی شد که در پاریس با "میخائیل بوگدانف" معاون وزیر امور خارجه روسیه ملاقات کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فهد المصری هماهنگ کننده گروه موسوم به "نجات ملی" که از بنیانگذاران "ارتش آزاد" سوریه است، در گفتگو با خبرگزاری نووستی مدعی شد که روز چهارشنبه در پاریس با میخائیل بوگدانف معاون وزیر امور خارجه روسیه ملاقات کرده است. وی همچنین از آمادگی برای دیدار با مقامات دولت سوریه خبر داد.

المصری به این خبرگزاری روسی گفت: با بوگدانف درباره موضع روسیه در قبال سوریه گفت و گو کردیم، من بنیانگذار ارتش آزاد سوریه و هماهنگ کننده گروه نجات ملی هستم، ما به عنوان ارتش آزاد سوریه آماده ملاقات با نمایندگان مقام های روسیه و همچنین سوریه هستیم.

در همین حال خبرگزاری نووستی تاکید کرد که هیچ گزارشی از وزارت امور خارجه روسیه که دیدار بوگدانف و المصری را تایید کند، در اختیار ندارد.

وزارت امور خارجه فرانسه نیز گزارش داد، فرانسوا اولاند و ولادیمیر پوتین رؤسای جمهور فرانسه و روسیه، با تازگی "لوران فابیوس" و "سرگئی لاوروف"؛ وزرای امور خارجه دولت های خود را مامور همکاری درباره سوریه کرده اند.  

"رومن نادل" سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه روز پنجشنبه گفت: بوگدانف که به عنوان فرستاده ویژه روسیه به خاورمیانه هم اکنون در پاریس به سر می برد، گفت و گوهایی را با مقامات فرانسوی انجام می دهد.  

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها