پیکر شهید همدانی تشییع شد

پیکر شهید همدانی تشییع شد
يکشنبه 19 مهر 1394 - 12:32

العالم - پیکر شهید سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی صبح یکشنبه با حضور مردم و مسئولان از حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ تشییع شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم، دفع پیشروی منافقان در عملیات مرصاد را یکی از افتخارات و برکات زندگی سردار همدانی عنوان کرد.

محسن رضایی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه سردار همدانی در 80 عملیات در سوریه حضور داشت، افزود: سردار همدانی طی مدت حضور در سوریه، قرارگاه حضرت زینب(س) را در دمشق و قرارگاه حضرت رقیه(س) را حلب ایجاد کرد و به ساماندهی حدود 50 نفر از جوانان سوری برای مقابله تکفیری ها پرداخت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم، از سردار همدانی به عنوان اسوه مجاهدان، الگوی مومنان و حامل روحیه جهاد یاد کرد.

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی نقش سردار همدانی را در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، تعیین کننده و جاودانه توصیف کرد و گفت: مردم قدرشناس ایران و ملت سوریه هرگز رشادت ها و دلاوری های این سردار رشید اسلام را فراموش نخواهند کرد.

پیکر سردار همدانی پس از تشییع در تهران به همدان منتقل و فردا(دوشنبه) در این شهر تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پنجشنبه هفته گذشته 16 مهر ماه، حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست های داعشی به شهادت رسید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها