صهیونیستها 45جوان فلسطینی را به گلوله بستند

صهیونیستها 45جوان فلسطینی را به گلوله بستند
يکشنبه 19 مهر 1394 - 21:25

نظامیان رژیم صهیونیستی در درگیری های امروز با فلسطینیان 45 نفر را در نزدیکی دیوار حائل حواره واقع در جنوب شهر نابلس در شمال کرانه باختری هدف گلوله قرار داده و زخمی کردند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین منابع پزشکی تاکید کردند: تمامی افراد یاد شده با گلوله های جنگی و گلوله های موسوم به توتو زخمی شده اند.
صهیونیستها با گلوله های ممنوعه "توتو" فلسطینیان راهدف می گیرند

«توتو» نوعی گلوله جنگی است و توسط اسحله روگر شلیک می شود. این گلوله به هنگام اصابت به بدن انسان مجروحیت های بسیار عمیق به بار می آورد و منجر به مرگ می شود.
منابع مزبور در گفت وگو با مرکز اطلاع رسانی فلسطین خاطرنشان کردند: برخی از فلسطینیان از ناحیه شکم و کمر مورد اصابت گلوله های یاد شده قرار گرفته اند.
منابع اطلاع رسانی حال دو تن از مجروحان فلسطینی را وخیم گزارش دادند.
رامی سویدان یکی از خبرنگار فیلم بردار از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و تمامی مجروحان به بیمارستان رفیدیا انتقال داده شدند.

تک تیراندازان صهیونیست در کمین فلسطینیان 
شاهدان عینی تاکید کردند: تک تیراندازهای صهیونیست در برج دیده بانی روی دیوار حائل و همچنین بر روی تپه نزدیک محل درگیری و در دشت حواره مستقر شده و به طور مستقیم از فاصله بسیار نزدیک جوانان فلسطینی را هدف گلوله های خود قرار دادند.
جنبش دانشجویی در دانشگاه النجاح با صدور اطلاعیه ای دانشجویان را به شرکت در راهپیمایی در نزدیک دیوار حائل حواره برای یاری مسجد الاقصی فراخواند. اتوبوس ها صدها تن از دانشجویان را به انتهای خیابان القدس انتقال دادند و سپس با برپایی تظاهرات گسترده به سوی دیوار حائل حواره راهپیمایی کردند و در نزدیکی این دیوار به شدت با نیروهای اشغالگر درگیر شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها