حماس:جنایات اسراییل بی پاسخ نمی ماند

يکشنبه 19 مهر 1394 - 22:22

یک دختر بچه فلسطینی به همراه مادر باردارش در حمله هوایی رژیم اشغالگر به چند منطقه در نوار غزه به شهادت رسید و همزمان عضو ارشد جنبش حماس اعلام کرد که جنایات این رژیم بی پاسخ نمی ماند.

"مصطفی عبدالهادی" خبرنگار شبکه العالم روز یکشنبه از غزه گزارش داد، در ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه یک دختر بچه سه ساله به نام رهف احسان و مادر باردارش شهید شدند. پیش از این نیز دو کودک در شرق خان یونس به ضرب گلوله تک تیراندازان رژیم اسراییل به شهادت رسیده بودند.

همزمان درگیری بین جوانان فلسطینی و ارتش رژیم اشغالگر قدس در نقاط تماس در مرزهای شرقی غزه همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر نیروی دریایی رژیم صهیونیستی مناطق ساحلی شمال و جنوب غزه را گلوله باران کرد.

رژیم صهیونیستی بهای گزافی پرداخت خواهد کرد
اسماعیل رضوان، از رهبران جنبش حماس، در گفتگو با خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، این جنایات بی پاسخ نمی مانند و رژیم صهیونیستی بهای گزافی بابت این جنایات پرداخت خواهد کرد. مقاومت حق دارد از ملت و مقدسات خود دفاع کند. و مسوولیت تمام این مشکلات به گردن رژیم اشغالگر است.
گفتنی است در شرایطی که هیچ گونه حرکت فعال و اثرگذاری از سوی حکومتهای عربی و محافل بین المللی برای توقف تجاوزات اشغالگران و نقشه های آنها علیه شهر اشغال شده قدس و مسجد الاقصی صورت نمی گیرد، جوانان فلسطینی در سراسر نقاط تماس با نیروهای رژیم صهیونیستی از شمال تا جنوب به مبارزات خود با این رژیم ادامه می دهند.

شلیک موشک های مقاومت 
در حالی که غزه تبدیل به کانون خشم و غضب توفنده علیه رژیم شده است، مقاومت، برای ابراز خشم خود از جنایات رژیم در قدس و مسجد الاقصی چند موشک را به سوی مواضع صهیونیستها در داخل فلسطین اشغالی شلیک کرد. و همزمان مردم با شرکت در تظاهرات که با تشییع پیکر شهدا همراه بود، خشم و نفرت خود را از رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

نوار غزه به خطوط درگیری با رژیم صهیونیستی پیوست
یکی از جوانان مبارز به خبرنگار العالم گفت: وقتی که درباره مکه مکرمه صحبت می کنیم می دانیم که هیچ کس نمی تواند آن را مختص آل سعود بداند بلکه متعلق به تمام مسلمانان است مسجد الاقصی هم همین طور است، مختص فلسطینیها نیست ما از کشورهای دیگر می خواهیم حداقل در سطح موضع گیری، حمایت خود را از ما اعلام کنند.
از سوی دیگر اشغالگران به جنایات خود علیه فلسطینیها در تمام مناطق شدت داده اند. نوار غزه نیز به خطوط درگیری پیوسته است و فلسطینیها، رژیم اشغالگر را تهدید به پرداخت بهای جنایات خود و توقف نقشه های آن علیه مسجد الاقصی و شهر اشغال شده قدس کرده اند.

پربیننده ترین خبرها