زن 84 ساله‌ای که درخواست طلاق داد

زن 84 ساله‌ای که درخواست طلاق داد
دوشنبه 20 مهر 1394 - 19:34

در یکی از عجیب‌ترین مورد طلاق، یک زن 84 ساله ایتالیایی به علت عدم احساس خوشبختی در زندگی زناشویی، از همسر 88 ساله خود درخواست طلاق کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این زن که یک معلم بازنشسته است، پیشتر دوبار ازدواج کرده بود و اینک از همسر سوم خود درخواست طلاق دارد. همسر وی یک کارمند بانک در شهر سکاواتی در جنوب ایتالیا است و به رغم آنکه ساکنان جنوب ایتالیا حتی در سنین بالا نیز به شادابی شهرت دارند؛ اما این زن ادعا می کند که به خاطر کمبود محبت از سوی همسر سوم خود رنج می کشد.

پایگاه خبری اروپایی "لوکال" تصریح کرد که این زن اخیرا به وکیل خود اطلاع داده است که با همسر خود خوشبخت نیست، در حالی که با همسران سابق خود شرایط بهتری داشته است؛ اما وکیل از درخواست طلاق وی متاثر شد و به او پیشنهاد داد تا برای جبران کمبود محبت دست به یک فعالیت جدید بزند. اما این زن مسن ایتالیایی می گوید حال که نوه ای ندارد تا با آنها سرگرم شود، پس مانعی برای برخورداری از لذتهای زندگی نمی بیند.

به نوشته این پایگاه خبری، پیرزن ایتالیایی در نهایت اعتراف کرد که درخواست طلاق او از همسرش، در واقع روشی برای قانع کردن او به خوردن مکمل های غذایی بوده؛ اما تلاش پیرزن بدشانس با موفقیت همراه نبود و شوهرش به این بهانه که این مکمل ها برای قلبش ضرر دارد، از خوردن آنها صرف نظر کرده و گفته که به جای این کار، ترجیح می دهد با دوستانش بولینگ بازی کند!

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها