انتفاضه سوم؛ فلسطین برای صهیونیستها نا امن شد

انتفاضه سوم؛ فلسطین برای صهیونیستها نا امن شد
سه شنبه 21 مهر 1394 - 10:43

شهادت طلبانِ فلسطینی انتفاضه سوم را با دست های خالی و سلاح سرد، در برابر نیروهای تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی، با ناامن کردنِ قدس برای اشغالگران آغاز کردند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نظامیان رژیم صهیونیستی یک فلسطینی را به بهانه تلاش برای ربودن سلاح نظامی صهیونیست در اتوبوسی در غرب قدس، تیرباران کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین، دو نوجوانِ کمتر از 13 ساله را به بهانه اجرای عملیات حمله با سلاح سرد و چاقو به شهرک نشینان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین بسگات زئیف در شمال قدس اشغالی به گلوله بسته و به شهادت رساندند.

یک جوان فلسطینی نیز در حین انجام عملیات حمله با سلاح سرد در قدس اشغالی، به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسید.

صهیونیست ها همچنین، یک دختر فلسطینی را که در قدس موفق به اجرای عملیات حمله با سلاح سرد شده و یکی از عناصر مرزبانی را زخمی کرده بود، به شهادت رساندند.

در پست ایست بازرسی حواره واقع در جنوب نابلس نیز صهیونیست ها فلسطینیان شرکت کننده در تظاهرات را به گلوله بستند و 18 تن را زخمی کردند.

جوانان فلسطینی خود را به پست ایست بازرسی حواره رسانده بودند و سنگ و بطری های شیشه خالی به سوی اشغالگران صهیونیست پرتاب کرده بودند، در مقابل، صهیونیست ها آن ها را به گلوله بستند.

در نزدیکی شهرک صهیونیست نشینِ بیت ایل در شمال شهر البیره نیز درگیری های شدیدی میان جوانان فلسطینی و تفنگداران رژیم صهیونیستی روی داد.

رژیم صهیونیستی همچنین برای مقابله با "روز خشم" فلسطینی که امروز، سه شنبه، در کرانه باختری برگزار می شود، به نیروهای خود دستور آماده باش داد.

کرانه باختری، قدس و غزه، از اوائل ماه اکتبر جاری، به عرصه درگیری میان شهروندان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست تبدیل شده است. این مساله پس از آن صورت گرفت که موارد تجاوز شهرک نشینان و مسئولان صهیونیست به مسجد الاقصی شدت گرفت و رژیم صهیونیستی، تقسیم زمانی و نوبت بندی مسجد الاقصی برای مسلمانان و یهودیان را در دستور کار قرار داد.

26

پربیننده ترین خبرها