چرا صهيونيست‌ها از جرمي کوربين خشمگین شده‌اند؟

چرا صهيونيست‌ها از جرمي کوربين خشمگین شده‌اند؟
چهارشنبه 22 مهر 1394 - 14:08

رهبر جديد حزب کارگر انگليس، با انتقادات خود از سياست‌هاي سرکوبگرانه اشغالگران عليه مردم فلسطين، براي صهيونيست‌ها درد سرساز شده است.

به گزارش پايگاه خبري العالم، گزارشگر شبکه يک تلويزيون رژيم صهيونيستي در اين باره گفت: جرمي کوربين رهبر جديد حزب کارگر انگليس سعي دارد خود را برخلاف آنچه  گفته مي شود، نشان دهد. او وانمود مي کند ميانه رو و بي طرف است، مخصوصا در قبال اسرائيل.

گزارشگر صهیونیست ادامه داد: اما کوربین در مناسبتهاي مختلف همواره عليه اسرائيل و اشغالگري موضع گيري؛ و از فلسطيني ها حمايت کرده است. وي اخيرا در ظاهر متحول شده و در همایش دوستان اسرائيل در حزب کارگر شرکت کرد، اما در سخنان ده دقيقه اي که ايراد کرد، کلمه اسرائيل را به کار نبرد و هیچ يک از حضار در کنفرانس هم اين موضوع را به وي گوشزد کرد.

به گفته گزارشگر تلويزيون رژيم صهيونيستي، کوربین در اين کنفراس از حماس و ديگر نهادهاي تروريستي انتقاد نکرد.

"ميخال بيران" نماينده کنست اسرائیل هم دراين باره گفت: اظهارات کوربين در همایش "دوستان اسرائيل"، بسيار خشم آور و بي سابقه بود. وي در سخنانش يک بار هم واژه اسرائيل را به کار نبرد. کوربین، حزب الله و حماس را دوست مي داند و ممکن است روابط انگليس و اسرائيل را بحراني کند.

گزارشگر صهيونيست سپس ادامه داد: کوربين در گفتگوی تلويزيوني، حزب الله و حماس را "دوست" نامید و این را انکار نکرد.

در همين حال تلويزيون رژيم صهيونيستي بخشي از اين مصاحبه تلويزيوني را پخش کرد. مجري تلويزيون انگليس به کوربين گفت: تو واژه دوستان را بکار بردي. آيا آنها (حماس و حزب الله) دوستان تو هستند یا نيستند؟

کوربين در پاسخ گفت: من به افرادي که با آنها صحبت مي کنم، "دوست" مي گويم و واژه دوستان را همواره به کار مي برم و مثلا مي گويم "دوستان براي مذاکره آماده هستند"، اما اين به معناي آن نيست که با حماس موافقم. 

پربیننده ترین خبرها